قائم‌مقام کمیته امداد استان کرمان از اجرای طرح ویژه شب یلدا توسط این نهاد به‌منظور جمع‌آوری کمک‌های مردمی و توزیع بین خانواده‌های نیازمند خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،سهراب روستایی؛ قایم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان در خصوص اجرای طرح یلدا توسط کمیته امداد استان کرمان گفت: این طرح به‌منظور کمک به خانواده‌های نیازمند، ترویج سنت حسنه صله ارحام در بین مددجویان و ترویج فرهنگ نوع‌دوستی بین مردم اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه کمک‌های خیران می‌توانند در این طرح مؤثر باشد، افزود: مردم خیر و نیکوکار استان کرمان می‌توانند با تحویل میوه، شیرینی و آجیل به دفاتر کمیته امداد در سراسر این استان در این طرح مشارکت کنند.

روستایی ادامه داد: هم‌چنین مردم خیر و نیکوکار استان کرمان می‌توانند با واریز کمک‌های نقدی خود به شماره‌حساب ۲۲۰۳۱۳۶۱۰۵ و شماره کارت مجازی ۵۸۵۹۸۳۷۰۰۰۰۶۴۸۸۰ بانک تجارت به نام کمیته امداد در طرح یلدا مشارکت کنند و یا از طریق شماره‌گیری کد #۰۳۴*۸۸۷۷* کمک‌های خود را در شب یلدا به دست نیازمندان واقعی برسانند.

 مردم خیر استان کرمان سال گذشته بیش از ۲۷۵ میلیون تومان به‌صورت نقدی و کالایی در قالب طرح یلدا به نیازمندان و ایتام کرمانی کمک کردند.
انتهای پیام/ی

شب گرم یلدا برای یتیمان کرمانی

برچسب ها: کمیته امداد ، یلدا97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار