رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان در کارگروه رفع موانع و رونق تولید از صدور مجوز برای احداث ۵۹ واحد صنعتی جدید در رودسر خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، فرهاد دلق پوش، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان در کارگروه رفع موانع و رونق تولید که در شهرستان رودسر برگزار شد گفت: مجوز برای صدور ۵۹ واحد صنعتی جدید در این شهرستان صادر شده است که بین ۱۰ تا ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند و پیش بینی می‌شود با شروع به کار این تعداد واحد صنعتی جدید، زمینه اشتغال هزار و ۳۸۰ نفر در رودسر فراهم خواهد شد.

وی با بیان اینکه، بانک‌ها نسبت به پرداخت تسهیلات رونق تولید به ثبت نام کنندگان و معرفی شدگان تعجیل کنند، افزود: تا پایان سال باید هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان مبلغ اختصاصی منابع به استان جذب و پرداخت شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان از تفویض اختیارات ملی به کارگروه استانی خبرداد و گفت: همه اعضاء پرتلاش کارگروه رفع موانع و رونق تولید به جایگاه قانونی و الزامی بودن مصوبات آن توجه کنند و به زیر مجموعه کارشناسی نیز برای رسیدگی و تسریع در امور تأکید کنند که چرخ هیچ واحد تولیدی نباید به علت عدم نقدینگی متوقف نشود.

فرهاد دلق پوش، در ادامه تعداد واحد‌های دارای پروانه بهره برداری موجود در شهرستان رودسر را ۱۴۸ واحد عنوان کرد و افزود: با مجوز سرمایه‌گذاری بالغ بر ۱۱۹ میلیارد تومان زمینه اشتغال مستقیم ۳هزار و ۷۶۹ نفر در این شهرستان فراهم شده است.

شهرستان رودسر دارای یک شهرک صنعتی با مساحت ۱۰ هکتار در فاصله ۷۱ کیلومتری مرکز استان گیلان قرار دارد.

 

انتهای پیام/م.ع

صدور مجوز برای احداث واحد‌های صنعتی جدید در رودسر

برچسب ها: صنعت ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار