رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت آبادان از تشدید نظارت بر بازار میوه و همچنین آجیل در این شهرستان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان ،رشید پورنعمتی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت آبادان از تشدید نظارت بر بازار میوه، تره بار همچنین آجیل و خشکبار در این شهرستان در آستانه شب یلدا خبر داد و گفت: پنج گروه بازرسی و نظارت در این راستا در آبادان فعال شده است.

وی افزود:طرح نظارت بر بازار ویژه شب یلدا برای کالا‌های پرمصرف با حضور بازرسان اتاق اصناف، اتحادیه‌ها و گشت‌های مشترک به همراه تعزیرات آغاز شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت آبادان گفت:: با توجه به در پیش بودن شب یلدا و خرید آجیل، خشکبار، شیرینی و میوه از سوی خانواده‌ها طرح نظارتی به منظور کنترل قیمت این محصولات به اجرا در آمده است.

پورنعمتی افزود:طرح نظارتی شب یلدا از تاریخ ۲۶ تا ۳۰ آذر به مدت پنج روز در آبادان به اجرا گذاشته می‌شود و شهروندان می‌توانند هر گونه تخلف را به سامانه ۱۲۴ اداره صنعت، معدن و تجارت آبادان اطلاع دهند.

وی به توزیع ۳۰ تن گوشت و سه تن مرغ منجمد به منظور کنترل قیمت این نوع مواد غذایی پر مصرف در بازار اشاره کرد و ادامه داد:توزیع گوشت و مرغ در تعادل قیمت‌ها و کاهش قیمت گوشت در بازار بسیار موثر است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت آبادان از اختصاص سهمیه گوشت و مرغ منجد برای شهر‌های اروندکنار و چوئبده اشاره کرد و افزود:قیمت هر کیلوگرم گوشت منجمد بین ۲۸۵ و ۲۹۵ هزار ریال و مرغ منجمد نیز ۸۹ هزار ریال در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام / د

تشدید نظارت بر بازار میوه ، تره بار

برچسب ها: شب یلدا ، اتاق اصناف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.