نشست ستاد تنظیم بازار استان با هدف نظارت بربازار و کنترل قیمت‌ها برگزار شد.

زینی وند معاون هماهنگی و امور اقتصادی استانداری یزددر گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ با اشاره به مستقر شدن کارگروه‌های تخصصی برای رصد آنلاین و سریع قیمت‌ها گفت: به عنوان نمونه کمیته‌ای وظیفه رصد قیمت مواد خوراکی و مصرفی و کمیته دیگری وظیفه رصد قیمت لاستیک و لوازم یدکی خودرو‌های سنگین را انجام خواهد داد.

معاون هماهنگی و امور اقتصادی استانداری یزد تصریح کرد: هم اکنون برای لاستیک‌های پرمصرف و کمیاب در استان، حواله صادر می‌شود که با نظارت اتحادیه انجمن رانندگان و سازمان صنعت، معدن و تجارت، راهداری و استانداری در قالب کمیته تصمیم گیری می‌شود.

به گفته زینی وند، مجموعه‌های نظارتی استان بر روی قیمت لاستیک بویژه درباره لاستیک‌هایی که با ارز دولتی وارد و در استان توزیع می‌شود بشدت حساس هستند به همین منظور عاملان توزیع، شیوه صدور حواله و میزان کمبود اندازه‌های پر مصرف مشخص شده است که مشکلات آن‌ها بزودی حل خواهد شد.

وی با بیان اینکه درباره لبنیات و برخی اقلام ضروری تصمیماتی در ستاد مرکزی تنظیم بازار کشور گرفته شد، افزود: در این خصوص در یزد نیز تصمیم گیری‌ها بر همین اساس خواهد بود.

رئیس ستاد تنظیم بازار استان با بیان اینکه همه دستگاه‌ها برای تأمین نیرو و امکانات در حوزه تقویت نظارت و بازرسی‌ها و حضور بیشتر در بازار ملزم شدند، اظهار امیدواری کرد که ستاد بتواند در کنار مردم، بخشی از سختی‌های ناشی از گرانی‌ها را کاهش دهد.

لازم به ذکر است سازمان صنعت،معدن و تجارت مامورشد تا سهمیه لاستیک استان را افزیش دهد.

در این جلسه گزارش‌های از سوی مدیران بخش‌های مرتبط در مجموعه‌های اطلاعات و امنیتی، سازمان صنعت و معدن و تجارت و جهاد کشاورزی استان درباره وضعیت بازار، قیمت‌ها و میزان ذخایر کالا‌های اساسی استان ارائه شد.

انتهای پیام/ ا

برگزاری نشست ستاد تنظیم بازار استان به صورت هفتگی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.