رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: آموزش مجازی عتبات دانشگاهیان راه‌اندازی شده است و کلاس‌های آموزشی ویژه زائران فرهیخته دانشگاهی برگزار می‌شود.

راه اندازی آموزش مجازی عتبات دانشگاهیانحجت‌الاسلام و المسلمین محمدرضا فقیهی رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: آموزش مجازی به زائران عتبات دانشگاهیان با هدف آمادگی معنوی، معرفت‌افزایی و آشنایی با مسائل اجرایی سفر در سراسر کشور آغاز شد.

وی ادامه داد: برای برگزاری همایش‌های استانی پیش از سفر و جلسات، سرفصل‌های آموزشی، بسته‌های فرهنگی، عکس وکلیپ تهیه شده و در اختیار شورا‌های هماهنگی ستاد در سراسر کشور قرار گرفته است. یک جلسه آموزشی پیش از سفر برای زائران عتبات دانشگاهیان برگزار خواهد شد و این جلسات تا پایان این دوره ادامه دارد.

حجت‌الاسلام و المسلمین فقیهی افزود: علاوه بر برگزاری کلاس‌های آموزشی، همایش‌های استانی با حضور مسئولین ستاد و کلیه زائرین اصلی و ذخیره در مراکز استان‌ها برگزار خواهد شد.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان اضافه کرد: از آنجایی که زائرین دانشگاهی خواهان اطلاعاتی بیشتر در خصوص عتبات و آمادگی برای این سفر هستند،‌ سامانه آموزش مجازی شامل سه درس" آثار و اسرار نماز، احکام کاربردی و حیات پاکان" راه‌اندازی شده و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به آن و با وارد کردن مشخصات خود از این بسته‌های آموزشی استفاده کنند.

حجت‌الاسلام و المسلمین فقیهی گفت: آموزش مجازی به زائرین عتبات دانشگاهیان پس از ثبت نام نهایی زائرین اصلی و ذخیره در سامانه آموزش مجازی آغاز شده است و در این بین زائرانی که با موفقیت دوره‌های آموزش مجازی را تا ۲۰ اسفند ماه بگذرانند از کمک هزینه‌های زیارتی بهره‌مند خواهند شد.

وی افزود: زائرانی که موفق به دریافت گواهی نامه نهایی شدند، پی دی اف آن را با ذکر مشخصات و شماره تماس به سامانه ارسال کنند تا در قرعه کشی دریافت کمک هزینه این دوره شرکت داده شوند.

انتهای پیام/

آموزش مجازی عتبات دانشگاهیان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار