فرمانده مرزبانی و دریابانی خوزستان، تعامل و هم افزایی سازنده و موثر دستگاه قضایی و مجموعه مرزبانی و نیروی انتظامی را یکی از عوامل کاهش جرم و ارتقاء امنیت در جامعه دانست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سردار عبدالله نظرپور، فرمانده مرزبانی و دریابانی خوزستان در دیدار با دادستان جدید دادسرای نظامی خوزستان در سازمان قضایی نیروهای مسلح استان گفت: ارتقاء امنیت و سلب آسایش از مجرمان و قاچاقچیان زمینه ساز حفظ امنیت روانی و فکری شهروندان و کاهش جرم می شود.

وی درخصوص تبیین سیاست ها و راهبردهای ارتقاء سطح ماموریت ها و اقدام های امنیتی و حراست از مرزهای زمینی و آبی خوزستان اظهار داشت: مرزبانی و دستگاه قضایی به عنوان مسئول تامین امنیت و آرامش در جامعه و گسترش عدالت اجتماعی، باید حداکثر توان خود را با تکیه بر نیروهای ولایی، مخلص و موثر بکار ببندند تا مردم در آرامش و آسایش کامل باشند.

سردار نظرپور، تفاهم و تعامل 2 سازمان را زیربنای حفظ و ارتقاء امنیت اجتماعی دانست و تصریح کرد: حمایت ها و تعامل دستگاه قضایی با مرزبانی باعث ارتقاء احساس امنیت در جامعه و سلب آسایش از بزهکاران و قاچاقچیان می شود.

فرمانده مرزبانی و دریابانی خوزستان با اشاره به اینکه دستگاه قضایی همواره یار و یاور مرزبانی در اجرای ماموریت محوله بوده ابراز امیدواری کرد؛ دادستان جدید نظامی خوزستان این رویه را با توان بیشتری ادامه دهد.

وی همچنین بر برخورد قاطع و بدون مماشات با قاچاق کالا با هدف حمایت از تولید و اشتغال ملی تاکید کرد.

خیرالله کشت زر، دادستان جدید دادسرای نظامی خوزستان نیز با قدردانی از مجموعه مرزبانی و دریابانی خوزستان در حفظ نظم و امنیت مطلوب در مرزها بیان داشت: امنیت موجود مرزهای آبی و خاکی استان در سایه تلاش های شبانه روزی فعالان عرصه نظم امنیت در مجموعه مرزبانی حاصل شده که کاری ارزشمند و قابل تقدیر است.

وی بر ضرورت گسترش تعاملات و ارتباطات بین دستگاه قضایی و مرزبانی تاکید کرد و اظهار داشت: استقرار امنیت پایدار در مرزها و افزایش احساس آرامش عمومی و اجتماعی هدف مهم و ارزشمند دستگاه قضایی و مرزبانی است که لازمه آن انجام کار جهادی، رعایت و احترام به قانون است.

کشت زر بیان کرد: دادستانی براساس وظایف خود تعامل با مجموعه های نظامی را سرلوحه کار خود قرار داده و در حمایت از کارکردها و اقدام های قانونی از مجموعه مرزبانی و انتظامی دریغ نمی کند.

انتهای پیام/گ

تعامل دستگاه قضایی و مرزبانی عامل کاهش جرم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.