نماینده ولی فقیه در کاشان گفت : لازم است جامعه را به جای مدرک گرایی به مهارت آموزی سوق دهیم چرا که این امر موجب ایجاد اشتغال می شود.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،آیت الله عبدالنبی نمازی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان در دیدار با رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای کشور با تاکید بر اصلاح کیفیت اجناس داخلی به بهترین صورت اظهار کرد : علت ترغیب مردم به خرید اجناس خارجی ، کیفیت پایین برخی کالاهای ایرانی است و بر همین اساس باید نگاه مسئولان به پایین بودن کیفیت محصولات داخلی در واحدهای صنعتی و تولیدی اصلاح شود.

وی با بیان اینکه مهمترین مشکل صنایع کشورمان پایین بودن کیفیت محصولات داخلی است ، افزود :کشورهای جهان با توجه بیشتر به کیفیت تولیدات ، وطن پرستی را در میان مردم ترویج می کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با انتقاد از نبود بکارگیری زندگی مهارتی در میان مردم جامعه بیان داشت : لازم است مردم جامعه را به جای مدرک گرایی به مهارت آموزی سوق دهیم چرا که این امر موجب ایجاد اشتغال می شود.

امام جمعه کاشان با بیان اینکه انسان بیکار مغضوب خدای متعال است ، گفت:  در نظام توحید کار امری مقدس، محبوب و پسندیده پیشگاه خداوند است و بر همین اساس باید  افراد وجدان کاری را سرلوحه کار خود قرار دهند و به تولید بپردازند.

انتهای پیام/م

نگاه مسئولان ، به تولیدات داخلی اصلاح شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.