معاون نظارت وبازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان از افزایش ۱۵۱ درصدی تشکیل پرونده‌های تخلف در واحد‌های صنفی در شهرستان کرمان و افزایش ۷۸ درصدی در سطح استان خبر داد.

افزایش ۱۵۱ درصدی تشکیل پرونده‌های تخلف در کرمانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان محسن میرزایی گفت: ارزش ریالی پرونده‌های تشکیل شده در شهرستان کرمان بیش از ۶۸ میلیارد ریال و در استان ۹۳ میلیارد ریال بوده که افزایش قابل توجهی نسبت به پارسال داشته است.

وی تصریح کرد: رسیدگی به شکایات مردمی در ۸ ماهه امسال در شهرستان کرمان ۲ هزارو ۵۷۵ مورد و در استان ۴ هزارو ۲۷۱ مورد بوده است.

میرزایی اظهار داشت: در ۸ ماهه امسال در شهرستان کرمان ۲۳ هزار و ۲۱۵ واحد صنفی و در سطح استان ۴۵ هزار و ۸۰۰ واحد مورد بازرسی قرار گرفته است.

وی با اشاره به افزایش تخلفات در واحد‌های صنفی گفت: پارسال در شهرستان کرمان ۲ هزار و ۵۹۴ مورد تخلف و در سطح استان ۴ هزار و ۹۷۲ تخلف شاهد بودیم که در ۸ ماهه امسال در شهرستان کرمان ۶ هزارو ۵۲۷ پرونده‌ تخلف و در سطح استان ۸ هزارو ۸۹۱ پرونده تشکیل شده است.

میرزایی با اشاره به بازرسی‌های انجام شده از نانوایی‌های استان افزود: امسال هزارو ۷۴۰ مورد بازرسی در شهرستان کرمان انجام و ۹۸ پرونده تخلف تشکیل شده که ارزش ریالی این پرونده‌ها ۴۷ میلیون ریال است.

وی تصریح کرد: در مبارزه با قاچاق کالا پرونده‌های تشکیل شده امسال ۴۶ مورد بوده که ۱۰۹ درصد افزایش داشته و ارزش ریالی این پرونده‌ها ۱۳ میلیارد ریال بوده که نسبت به پارسال بیش از ۷۴ درصد افزایش داشته است.

میرزایی اظهار داشت: بازرسی‌ها در قالب گشت مشترک سازمان صنعت، معدن و تجارت و دستگاه‌های مرتبط با فعالیت واحد‌های صنفی است.

وی یادآور شد: تعداد بازرسی‌ها در شهرستان کرمان ۲۱۴ مورد و در سطح استان ۵۱۶ مورد بوده که در سطح استان نسبت به مدت مشابه پارسال ۹۵ درصد افزایش داشته است.

انتهای پیام/ح

تشکیل پرونده های تخلف صنفی افزایش دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار