بهترین قایق تندرو جهان معرفی شد +تصاویر

سکو فرود بالگرد، استخرهای آب گرم و آبشارهای زیبا همه از جمله امکانات موجود در بزرگترین قایق تندرو جهان هستند.

بزرگ‌ترین قایق تندرو جهان رونمایی شد +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به تازگی لیستی 101 عددی از بهترین و پیشرفته‌ترین قایق‌های تندرو جهان منتشر شده است.

این فهرست به وسیله مجله انگلیسی قایقرانی با عنوان قایق تندرو جهانی و سبک زندگی لوکس منتشر شده است. قایق‌های این لیست 101 عددی شامل نوآورانه‌ترین، لوکس‌ترین و بزرگ‌ترین قایق‌های تندرو ساخته شده از چین تا استرالیا و سایر نقاط جهان است. یکی از بهترین‌های این لیست، ظرفیت پذیرایی از 14 مهمان با امکانانت لوکس و عرشه خصوصی و کاناپه‌ای با شعاع چرخش 6.5 متری به همراه تراس مجزا و استخر آب گرم دارد که این قایق «کوسه» نام دارد.

در فاصله 2.5 متری لبه عرشه، مسافران قایق کوسه می‌توانند نمایی خیره‌کننده از دریا را تماشا کنند. اگر قصد شنا در استخر قایق را نیز داشته باشید، با خیالی آسوده از انوار خورشید که به سطح آب می‌تابند و آبشار زیبایی که در کنار استخر قرار دارد، لذت خواهید برد. این قایق هلندی همچنین شامل حمام، سونا، مرکز تجهیزات غواصی و قایق‌ زیردریایی است.

قایق کوسه به دو بالابر نیز مجهز است که امکان دسترسی به قسمت‌های فوقانی قایق تندرو را فراهم می‌کند. یکی از این بالابر‌ها به شکل پله‌های مارپیچ است. تمام خدمه قایق تندرو در طول سفر با استفاده از این بالابرها بهترین امکانات را برای مسافران فراهم می‌کنند.

بزرگ‌ترین قایق تندرو جهان رونمایی شد +تصاویر

بزرگ‌ترین قایق تندرو جهان رونمایی شد +تصاویر

در ادامه تصاویری از بهترین قایق‌های این لیست 101 تایی غیر از قایق مذکور را مشاهده می‌کنید:

بزرگ‌ترین قایق تندرو جهان رونمایی شد +تصاویر

بزرگ‌ترین قایق تندرو جهان رونمایی شد +تصاویر


بیشتر بخوانید: لکسوس نخستین قایق پرسرعت خود را معرفی کرد +تصاویر


انتهای پیام/

قایق‌هایی لوکس با امکانات باورنکردنی

برچسب ها: خواندنی ، بهترین ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار