استاندار قزوین با صدور پیامی ۲۵ آذر سالروز سفر مقام معظم رهبری به استان قزوین را گرامی داشت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در پیامی به مناسبت ۲۵ آذر سالگرد سفر تاریخی مقام معظم رهبری به استان گفت:دستاورد‌های سفر رهبری؛ چراغی فراروی مدیران است.
متن پیام استاندار بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

۲۵ آذر ماه؛ سالروز سفر پر خیر و برکت رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) به استان قزوین یک روز خاطره انگیز، اثرگذار و ماندگار در حیات اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی دیار دار المومنین قزوین در دوران بعد از انقلاب اسلامی می‌باشد که برگ زرینی از دفتر تاریخ پر از افتخار مردم این استان را به خود اختصاص داده است.

 

این سفر معنوی و به یادماندنی آثار فرهنگی و مادی فراوانی را برای استان قزوین در پی داشت که اجرا و بهره برداری از ۳۶۴ پروژه در سرفصل‌ها و محور‌های مختلف با اعتباری بالغ بر ۲۰۹۵ میلیارد ریال از جمله برکات و ثمرات شیرین سفر معظم له به استان قزوین بود که به طور کامل اجرایی و محقق شد.

ضمن گرامی داشت این مناسبت تاریخی و فرهنگی امید است آموزه‌ها و رهنمود ها‌ی معظم له در این سفر همچون گذشته بتواند چراغ راهی فراروی مسئولان و گروه‌های مختلف در تدوین اسناد توسعه، سیاست‌های کلان و برنامه‌های اجرایی برای استان سرفراز قزوین در محور‌های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و علمی باشد و به عنوان میراث معنوی و پشتوانه فرهنگی استان پاس داشته شود.

عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین
انتهای پیام /.




استاندار قزوین در پیامی سالروز سفر مقام معظم رهبری به استان را گرامی داشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار