عضو شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور خود در جلسه این شورا بر لزوم رسیدگی به مطالبات پیما‌نکاران شهرداری پایتخت تأکید کرد.

درخواست فخار‌ی برای پرداخت دیون طلبکاران‌ شهرداریبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، الهام فخاری‌ عضو شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور خود که در صد و هفتمین جلسه شورای شهر تهران ارائه کرد بر لزوم رسیدگی به مطالبات پیما‌نکاران شهرداری تهران تأکید کرد.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به حضور مکرر‌ پیمانکاران‌ و طلبکاران‌ شهرداری در هفته‌های اخیر در مقابل ساختمان شورا و مسئولیت جدی پاسخگویی‌ شفاف به آنها توسط شهرداری تهران و معاونت مالی و اقتصاد شهری گفت: شایسته است که حوزه مذکور در اسرع وقت نسبت به اعلام موارد ذیل جهت امکان پاسخگویی عادلانه به آنها اقدام کند.

فخار‌ی در خصوص موارد نیازمند پاسخگویی‌ گفت: باید لیست دیون و بدهی‌های‌ شهرداری اعم از نقد و غیر نقد به تفکیک سال و مشخصات طلبکار‌ اعلام شود.

وی با تأکید بر اینکه معاونت مالی باید به این موارد توجه ویژه کند گفت: فهرست دیون پرداخت شده از ابتدای مهر 96 تاکنون اعم از دیونی‌ که از طریق ال سی‌، سازمان املاک و یا پرداخت نقد صورت گرفته است باید اعلام شود و به تفکیک سال دیون و مشخصات طلبکار‌ ارائه شود.

عضو شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: اعلام برنامه معاونت مالی برای اولویت‌بندی و پرداخت دیون، اعلام اقدامات صورت گرفته برنامه معاونت مالی برای موضوعات پیش روی پیمانکاران نظیر مالیات، ارزش افزوده و بیمه از جمله مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

فخاری خاطرنشان کرد: علت عدم اقدام سازمان املاک و مستغلات‌ شهرداری تهران در کارسازی‌ حواله‌های صادره توسط مناطق و به ویژه سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه‌ شهرداری و نیز ایجاد مکانیزمی برای جلوگیری از افزایش دیون و بدهی‌ها به پیمانکاران‌ و ایجاد تعهد مالی جدید فاقد ردیف یا فاقد بودجه قابل تخصیص باید از سوی معاونت مالی شهرداری تهران مدنظر‌ قرار بگیرد‌.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار