مجموعه کتب استانداردها و کنوانسیون‌های بندری به منظور ارتقاء سطح پایبندی ایران به تعهدات بین‌المللی و رعایت استانداردهای جهانی امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی‌ رونمایی‌ شد.

کتاب استانداردها و کنوانسیون‌های بندری رونمایی‌ شدبه گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با حضور محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی از مجموعه کتب استانداردها و کنوانسیون‌های بندری در سومین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل و صنایع وابسته رونمایی‌ شد.

سازمان بنادر و دریانوردی‌ به منظور ارتقاء سطح پایبندی‌ جمهوری اسلامی ایران به تعهدات بین‌المللی و رعایت استانداردهای جهان در زمینه فعالیت‌های بندری اقدام به تهیه و تدوین دستورالعمل‌ها و استانداردهای مرتبط از طریق به روز‌رسانی و بومی‌سازی استانداردها و کنوانسیون‌های بین‌المللی در قالب چندین کتاب کرده است.

کنوانسیون تسهیل ترافیک دریایی که درباره ساده‌سازی و کاهش فرآیند‌های غیرضروری‌ مربوط به ورود، اقامت و خروج کشتی از بندر است از جمله این کتب استاندارد است؛ در این کنوانسیون کل اسنادی که در ارتباط با تشریفات مربوط به ورود و خروج کشتی به بندر لازم است، محدود به 7 فرم، متحد‌الشکل شده است.

همچنین  کتاب مربوط به کنوانسیون بین‌المللی آتن راجع به حمل مسافر و بار همراه مسافر از طریق دریا، استانداردهای بندری،  قوانین سازمان بنادر و دریانوردی مرتبط با فعالیت‌های بندری و اصلاحات و مفاهیم پایه حمل کالا از طریق دریا از جمله کتبی هستند که در غرفه سازمان بنادر رونمایی‌ شده اند.


بیشتر بخوانید: سومین نمایشگاه حمل و نقل و صنایع وابسته آغاز به کار کرد 


انتهای پیام/

بومی سازی 5 کنوانسیون بین المللی در حوزه سازمان بنادر و دریانوردی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار