سخنگوی هیئت رئیسه گفت: نهایتا تا 10 روز آینده لایحه بودجه به مجلس تقدیم خواهد شد چرا که تفاهم بر روی موضوعات اصلی بودجه انجام شده است.


بودجه سال 98 تا 10 روز دیگر تقدیم مجلس می‌شودبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، بهروز نعمتی سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسه علنی امروز (یکشنبه  25 آذر ماه) با تشریح جزئیات جلسه غیرعلنی مجلس در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: موضوع جلسه غیرعلنی امروز به بودجه سال 98 اختصاص داشت، با توجه به اینکه مقام معظم رهبری تذکراتی را برای تعدیل سال 98 به دولت داده بودند، موارد بودجه در طول هفته گذشته بین سران قوا، مرکز پژوهش‌ها و کمیسیون برنامه و بودجه طی جلساتی مورد بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: نوبخت: لایحه بودجه سال 98 یکشنبه هفته آینده تقدیم مجلس می‌شود

وی افزود: ما به دنبال آن هستیم که بودجه‌ای واقعی برای کشور تدوین شود که باید به مسائلی مانند تولید، عمران و مشکلات اقشار کارمند و بازنشسته تمرکز کند تا فشارهای اقتصادی آنها به حداقل برسد.

نعمتی تصریح کرد: با جمع‌بندی‌های صورت گرفته و تعیین اعداد و ارقام واقعی و نهایی در بودجه، فکر می‌کنم که بودجه سال 98 می‌تواند منشا اثر باشد.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس بیان کرد: مباحثی مانند معیشت کمک به تولید، توسعه عمران در اولویت ما قرار دارد، همچنین باید اعداد و ارقام بودجه واقعی در نظر گرفته شود تا دچار کسری بودجه نشویم.

وی ادامه داد: عدد تقریبی 407 هزار میلیارد تومان برای بودجه سال آینده در نظر گرفته شده است، البته این امر بستگی به برخی درآمدهای دولت دارد و ممکن است این رقم به صورت غلطان افزایش یابد.

نعمتی در پایان خاطرنشان کرد: نهایتا طی هفت الی 10 روز آینده لایحه بودجه به مجلس تقدیم خواهد شد چرا که در تفاهم بر روی موضوعات اصلی بودجه انجام شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۹ ۰۲ دی ۱۳۹۷
شفافیت آرا ومنابع مالی وتبلیغاتی نمایندگان خواست همه مردم است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۸ ۰۲ دی ۱۳۹۷
باید جلسه های مجلس علنی برگزار شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۷ ۰۲ دی ۱۳۹۷
شفافیت آرا ومنابع مالی وتبلیغاتی نمایندگان خواست همه مردم است
آخرین اخبار