مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان گفت: همزمان با دهه فجر25 طرح  آموزشی و ورزشی در استان به بهره برداری می رسد.

بهره برداری طرح آموزشی و ورزشی در همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، تیموری،مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان با بیان اینکه به مناسبت دهه فجر 25 طرح آموزشی و ورزشی در استان به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: از جمله این طرح‌ها می‌توان به پروژه سالن ورزشی انصارالامام، مدرسه برکت ملایر و مدرسه دکتر حمیدی نهاوند اشاره کرد.

وی اجرای کفپوش سالن ورزشی دبیرستان دخترانه کبودراهنگ را یکی دیگر از این پروژه‌‌ها عنوان و اظهار داشت: این پروژه  با زیربنایی بالغ بر 600 متر مربع به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان به احداث سالن ورزشی روستای ابرو اشاره کرد و گفت: این طرح با زیربنای 719 متر مربع احداث شده است.

تیموری احداث‌ سالن ورزشی مدرسه تیزهوشان، مدرسه برکت، مدرسه نصرتی، مدرسه سمیه، مدرسه میوله، مدرسه معلم، مدرسه گندوز، مدرسه کلیجه، مدرسه الحاقی، احداث کارگاه جنبی هنرستان امام علی(ع) و اجرای کفپوش سالن ورزشی شهرک سیمان را از جمله طرح‌ها عنوان کرد.

وی گفت: امروز به برکت انقلاب در عرصه‌های نظامی، فرهنگی، علمی و پزشکی توانستیم به دستاوردهای بسیار بزرگی دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/ب

25 طرح آموزشی وورزشی در همدان افتتاح می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.