تارتار: نظم تیمی خود را از دست دادیم/ اشتباهات داوری با کمک داور ویدیویی به حداقل می رسد

سرمربی تمی فوتبال پارس جنوبی جم گفت: ما بعد از اینکه گل های دوم و سوم را دریافت کردیم نظم تیمی خود را از دست دادیم.

تارتار: نظم تیمی خود را از دست دادیم/ اشتباهات داوری با کمک داور ویدیویی به حداقل می رسد به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم درباره شکست تیمش برابر تیم فوتبال پرسپولیس اظهار کرد:  تیم  پرسپولیس قبل از گل اول به طور کامل  تحت کنترل داشتیم و به موقع حریف را  پرس می‌کردیم و به عقب می‌نشستیم و در مجموع  بازی پایاپایی بود. بعد از اینکه گل اول را خوردیم مقداری از نظر روحی دچار افت شدیم  و در شروع نیمه دوم در زمانی که تیم‌مان 10 نفره شد گل دوم را دریافت کردیم و بلافاصله گل سوم را خوردیم و تمرکز از تیم ما رفت و نظم تیمی‌مان را از دست دادیم.به هر حال مسئولیت این باخت با من است و تبریک به پرسپولیسی ها می گویم و روز خوبی پشت سر گذاشتند. بازی در آزادی سخت است به خصوص برای تیمی مثل تیم ما که تجربه بالایی در لیگ برتر ندارد و 2، 3 بازیکن ما برای اولین بار بود که در آزادی بازی می کردند و آن تجربه لازم را نداشتند و جندین بار بازیکنان ما سر خوردند. 

سرمربی پارس جنوبی بیان کرد: زمین آزادی مثل گذشته باکیفیت نیست و امیدوارم شرایطش بهتر شود. تیم‌ ملی و پرسپولیس و استقلال اینجا بازی می‌کنند و زمین بهتری احتیاج دارند. از هواداران نیز باید عذرخواهی کنم به علت اینکه این همه راه آمدند و من شرمنده آنها شدم.

تیموری همچنان بازیکن استقلال است 

تارتار درباره ملاقات با میثم تیموری بازیکن استقلال و اینکه چرا سیف‌اللهی از اول در ترکیب تیم نبود عنوان کرد: درباره تیموری نمی‌توانیم صحبت کنیم چرا که او  بازیکن استقلال است و اتفاقی این بازیکن را دیدیم که قصد استفاده از استخر داشت. درباره سیف‌اللهی برنامه داشتیم و می‌خواستیم از سرعت او در  ضد حمله استفاده کنیم که با خوردن گل تمام برنامه‌هایمان به هم خورد.

سیف اللهی رضایت نامه نخواسته است 

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی درباره اینکه گفته می‌شد سیف‌اللهی رضایت‌نامه‌اش را از باشگاه خواسته و شما به همین دلیل او را از ابتدا بازی ندادید، تصریح کرد: چنین چیزی درست نیست و او  رضایت نخواسته است چرا که  بازیکن ماست و اگر باشگاهی او را نیاز دارد می‌تواند به ما اعلام کند.

تارتار درباره اینکه برنامه‌های پارس جنوبی برای نیم‌فصل دوم بیان  کرد: کمبودهایی در پست‌های مختلف داریم با همکاران‌مان می‌نشینیم و بررسی می‌کنیم اما جذب بازیکن دلخواه در نیم فصل سخت است و با توجه به بودجه‌مان بازیکن جذب خواهیم کرد.

حیف است پارس جنوبی جم به سرنوشت شاهین بوشهر دچار شود 

او در پاسخ به این سوال که نیم فصل اول حمایت شدید یا نه؟ گفت: از سال گذشته سختی زیاد کشیدیم و نیم‌فصل اول هم سختی‌ها ادامه داشت اما با حضور  موسوی مشکلات ما مرتفع شد و درصد قابل توجهی از قرارداد بازیکنان پرداخت شده و باید از مدیرعامل باشگاه و نماینده محترمان در مجلس‌ که علاقه‌مند به تیم هستند هم تشکر کنم. امیدوارم مسئولان استان به فکر این تیم باشند چون تنها نماینده استان در لیگ برتر هستیم و حیف است که به دلیل حمایت نکردن به سرنوشت تیم‌هایی چون شاهین بوشهر دچار شویم و از همه کسانی که از تیم حمایت می کنند تشکر می‌کنیم.

داوران ما پاک هستند 

تارتار در پایان درباره این موضوع که گفته می‌شود داوری‌ها به سود پرسپولیس است عنوان کرد: من به شخصه این را قبول ندارم و دیروز هم گفتم داوری ما پاک است،  شاید در گذشته من خیلی ایراد می‌گرفتم و می‌دانستم در بدنه داوری‌مان یک چیزهایی هست و سربسته می‌گویم!  در حال حاضر داوران ما خوب و پاک هستند. اشتباه وجود دارد و یک هفته برای یک تیم است و هفته دیگر برای تیم دیگری، اما بهترین کار استفاده از سیستم VAR است و  از تاج به عنوان رئیس فدراسیون می‌خواهم این سیستم را راه اندازی کند که خیلی تاثیر دارد. همه تیم‌ها شبانه‌روزی کار و زحمت می‌کشند اما با حضور کمک داور ویدئویی اشتباه‌ها به حداقل می‌رسد.


بیشتر بخوانید:

پرسپولیس تهران ۳ - ۱ پارس جنوبی جم / پایان خوش نیم فصل با ۳ گل و ۳ امتیاز

پرسپولیسی ها در نیم فصل پولدار می شوند

سید جلال حسینی: امیدوارم تیم ملی در جام ملت های آسیا قهرمان شود/ کی روش به صورت من ضربه زد

عرب:گرشاسبی علی رغم میلمان رفت/هوادار و عاشق پرسپولیس هستم

پرسپولیسی‌ها پولدار می‌شوند


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار