سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: برنامه نقل و انتقلات تیم را با نظر برانکو از فردا (شنبه) پیگیری می‌کنیم.

عرب: برنامه نقل و انتقالات پرسپولیس را از فردا پیگیری می‌کنیم/پرداختی سرخپوشان به ۴۰ درصد می‌رسدبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ایرج عرب سرپرست باشگاه پرسپولیس بعد از پیروزی این تیم برابر پارس جنوبی جم در هفته پایانی رقابت های نیم فصل نخست،  بیان کرد: بازی بسیار خوبی بود و خوشبختانه ما نتیجه گرفتیم. بازیکنان ما تمام توان خود را گذاشتند و این پیروزی حاصل شد. البته تیم مقابل هم خیلی خوب بازی کرد. هواداران ما هم سنگ تمام گذاشتند و تیم را تشویق کردند.

او درباره تعطیلات و برنامه نقل و انتقالات این تیم ادامه داد: ۲ جلسه خیلی خوب با برانکو برگزار کردیم و تعامل خوبی بین ما و او برقرار است. برانکو آدم منطقی و فنی است و از فردا شنبه برنامه نقل و انتقالات تیم را با نظر برانکو پیگیری می‌کنیم.

عرب درباره جایگزین‌های هیئت مدیره افزود: هنوز مشخص نشدند و شاید در هفته آینده این اتفاق رخ دهد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره مطالبات بازیکنان این تیم گفت: روز چهارشنبه با بازیکنان صحبت کردم وتمام مسائل مالی را به طور شفاف توضیح داد و آن‌ها هم پذیرفتند. البته تلاش کردیم تا فردا پرداختی به بازیکنان داشته باشیم و مبلغ پرداختی‌ها به ۴۰ درصد خواهد رسید.

او درباره بحث داوری عنوان کرد: در مورد مسائل داوری اظهار نظر نمی‌کنم و اگر موضوعی علیه تیم پرسپولیس باشد به طور حتم از طریق مراجع ذی صلاح پیگیری میکنیم و نتایج آن را هم اعلام خواهیم کرد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره بیانیه کی روش بیان کرد: الان فضای مناسبی برای مطرح کردن این مسائل نیست و وارد حاشیه نمی‌شویم و تلاش می‌کنیم تا با آرامش ادامه دهیم. اما اگر قرار باشد حق پرسپولیس ضایع شود از مسیر قانونی پیگیری می‌کنیم.


بیشتر بخوانید:

پرسپولیس تهران ۳ - ۱ پارس جنوبی جم / پایان خوش نیم فصل با ۳ گل و ۳ امتیاز

پرسپولیسی ها در نیم فصل پولدار می شوند

سید جلال حسینی: امیدوارم تیم ملی در جام ملت های آسیا قهرمان شود/ کی روش به صورت من ضربه زد

عرب:گرشاسبی علی رغم میلمان رفت/هوادار و عاشق پرسپولیس هستم

پرسپولیسی‌ها پولدار می‌شوند


انتهای پیام/

اظهارات ایرج عرب درباره وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار