پرسپولیسی ها در نیم فصل پولدار می شوند

زمان دریافت بخشی از مبلغ قرارداد بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس مشخص شد.

پول تو جیبی بازیکنان پرسپولیس پس از دیدار برابر پارس جنوبی جمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،تیم فوتبال پرسپولیس در فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا توانست به فینال این مسابقات صعود کند و جایزه 2 میلیون دلاری این رقابت های را بگیرد .

اما هنوز پس از گذشت یک ماه از پایان این رقابت ها به دلیل برخی از مشکلات باشگاه نتوانسته این مبلغ را که بیش از 50 میلیارد تومان است را دریافت کند و به همین دلیل بازیکنان و کادر فنی این تیم دچار مشکلات عدیده مالی شده اند.

در این باره اما ایرج عرب سرپرست باشگاه پرسپولیس به بازیکنان این تیم قول داده است تا پس از دیدار برابر تیم فوتبال پارس  جنوبی جم،روز شنبه(24 آذر 1397) پرداختی بازیکنان و کادر فنی تیم را در دستور کار قرار دهد چراکه طبق گفته بازیکنان پرسپولیس از جمله حسین ماهینی و شایان مصلح پرسپولیس ها تا بدین لحظه دریافتی نزدیک به 15 تا 20 درصد داشته اند که همین موضوع برای آن ها شرایط سختی را به وجود آورده و چندین بار سبب اعتصاب بازیکنان این تیم شده است.


بیشتر بخوانید:

سید جلال حسینی: امیدوارم تیم ملی در جام ملت های آسیا قهرمان شود/ کی روش به صورت من ضربه زد

عرب:گرشاسبی علی رغم میلمان رفت/هوادار و عاشق پرسپولیس هستم

پرسپولیسی‌ها پولدار می‌شوند


انتهای پیام/

پرسپولیسی ها پول تو جیبی خواهند گرفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فرزاد
۱۹:۱۰ ۲۳ آذر ۱۳۹۷
اوضاع پرسپولیس و استقلال دقیقا شده مثل ایرانخودرو و سایپا، ضعیف و بدون هیچ پیشرفتی، اگه بذارن خصوصی بشه که عمرا نمیزارن، اون‌موقع تازه باشگاه داری و تیم داری و حرفه‌ای‌ شدن معنی پیدا میکنه،،،با این نوع بازی ماهی یک میلیون تومن براشون کافیه!
Iran (Islamic Republic of)
روح الله
۱۱:۱۸ ۲۳ آذر ۱۳۹۷
دلار چندی حساب کردین شده 50 میلیارد؟