داور فوتبال کشورمان گفت: ما داوران با حقوق ۷۰۰ و ۸۰۰ هزار تومانی منفعتی از فوتبال نمی‌بریم که فشار‌ها روی ماست.

کرمانشاهی: داوران با ۷۰۰ هزار تومان منفعتی از فوتبال نمی‌برند به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا کرمانشاهی داور بازی پرسپولیس و پارس جنوبی جم اظهار کرد: شما از فوتبال نفع می بردید اما ما داوران نه تنها منفعتی از این فوتبال می بریم و  همه فشارها را به جامعه داوری وارد می کنید. چه منفعتی از فوتبال می بریم که 700، 800 هزار تومان می گیریم و جواب همه را باید بدهیم. همه در فضای مجازی از روز گذشته بعد از بازی با استقلال به داوران فوتبال فحاشی می کنند و ما چه گناهی کردیم مگر از زیر بوته به عمل آمدیم که آن قدر فحش بخوریم. چه گناهی کردیم و بابت چه اتفاقاتی باید ناسزا بشنویم. ما داوران در 90 دقیقه فقط یک دقیقه تاثیر گذار هستیم و مابقی دقایق را تیم ها چکار می کنند. چرا ما باید به خاطر آن 1 دقیقه این همه جوابگو باشیم . 

داوران چه گناهی دارند که باید جوابگو باشند 

او درباره اینکه هجمه داوری شاید به علت  اینکه پنجره پرسپولیس باز شده است وجود دارد،  گفت: اصلا کاری به بحث استقلال و پرسپولیس ندارم. مهاجم 10 موقعیت گلزنی را خراب می کند شما هیچ نمی کوید و چیزی درباره مربی نمی نویسید و همواره درباره داوری می نویسید. بیانیه ها و لنگ و لگد به سوی داور بعد از بازی شروع می شود و ما چه گناهی کردیم که باید جوابگو باشیم و چقدر درآمد ما داوران است که همه هجمه ها علیه ماست. 

داور فوتبال درباره اظهارات اصفهانیان بیان کرد:  من کاری به بیانیه اصفهانیان ندارم مگر چه امکاناتی در اختیار ماست که شما انتظارات زیادی از ما دارید. 

کرمانشاهی گفت:  ما هم گناه داریم و خانواده داریم و همه انگ ها را به ما می زدید و می گویید که با فلان تیم بستید و قبل و بعد از بازی درست نیست که همه فشارها روی ما باشد چرا نمی روید به مربیان و بازیکنان چیزی بگویید که این همه توپ خراب می کنند و یک اوت اشتباه می گیریم صد مطلب درباره داوران می نویسیید. 

او در پایان خاطر نشان کرد: اشتباهات داوری هست و یک کلاس در سال برای داوران می گذارید و  هر بازی 700 هزار تومان به ما می دهید و انتظار زیادی از ما دارید. 


بیشتر بخوانید: 

پرسپولیس تهران ۳ - ۱ پارس جنوبی جم / پایان خوش نیم فصل با ۳ گل و ۳ امتیاز

پرسپولیسی ها در نیم فصل پولدار می شوند

سید جلال حسینی: امیدوارم تیم ملی در جام ملت های آسیا قهرمان شود/ کی روش به صورت من ضربه زد

عرب:گرشاسبی علی رغم میلمان رفت/هوادار و عاشق پرسپولیس هستم

پرسپولیسی‌ها پولدار می‌شوند


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار