به گزارش گروه شهروند خبرنگارباشگاه خبرنگاران جوان؛ شما می‌توانید با مراجعه به این بخش از نحوه پیگیری سوژه‌های ارسالی خود به سامانه‌های پیامکی 10001915 (مجله خبری شبکه یک سیما) و 30002394 (با خبرنگاران جوان شبکه خبر سیما) مطلع شوید.

 

 

 


از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ بیست و دوم آذر ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.


 

8539...0916: از سال 91 ساخت دامداری پرواربندی گوساله در استان لرستان شهرستان سپیدشت نموده ام ولی تاکنون موفق به اخذ وام خرید دام نشده ام. سال نود پنج نامه از وزارت جهاد و کشاورزی برای لرستان آوردم هیچ نتیجه نداشت و وامی به من ندادند. دفتر رئیس جمهور رفتم گفتند به ما مربوط نیست. نمی دونم چکار کنم. علی لیریایی تماس

 

6105...0905:کار غیر قانونی تبدیل پایان نامه به کتاب و نوشت پایان نامه و مقاله برای دانشجویان ارشد و دکتری در دل میدان انقلاب توسط ناشر و موسسه انجام می شود. همراه با مدارک مستند و ثبت شده. منتظر پیگیری و جوابتون هستم.

 

7032...0915: ما گروهی از کارمندان و باز نشستگان دانشگاه فردوسی مشهد هستیم که 27 سال پیش دانشگاه از ما پول گرفت که به ما زمین بدهند و هنوز هیچ اقدامی برایمان انجام ندادند. روز شنبه تجمعی به همین منظور در محوطه دانشگاه جلو سازمان مرکزی دانشگاه داریم لطفا برای گزارش تشریف بیارید.

 

7515...0935: ما ساکن اهواز چهارراه مهران خیابان علم الهدی هستیم، جدا از کلیه معضلاتی که خوزستان دارد الان نزدیک به یک ماهه آب شهری که ما استفاده می کنیم بوی لجن می دهد و سازمان آب هم جوابگو نیست. خواهشمندیم شما این موضوع را اطلاع رسانی کنید تا بلکه پیگیر شوند. با تشکر

 

9398...0910: روستای رودبر در سه کیلو متری شهرستان رابر در استان کرمان قرار دارد این روستا در درون طرح سد شهیدان امیر تیموری قرار گرفته لذا به مدت بیست سال زندگی مردم تاراج و نابود گردیده سد در حال اتمام ولی مردم این روستا هنوز بلاتکلیف و از همه امکانات رفاهی مثل آب و گاز سال ها محروم و ساخت و ساز بر روی زمین خودشان هم جرم محسوب می شود.

 

6559...0903: چرا ثبت نام کارت سوخت موتور سیکلت را تا مدل 87 اعلام کرده اند پس مدل های پایین تر برای کارت سوخت چکار باید بکنند با تشکر.

 

1962...0914: از شهرستان ملکان روستای یوز باشکندی مزاحم شدم روستای ما با مرکز شهر تنها 3کیلومتر فاصله دارد ولی متاسفانه آنتن دهی خطوط همراه اول خیلی ضعیف است. یعنی برای مکالمه باید به بیرون از روستا برویم. لطفا اطلاع رسانی کنید.

 

7270...0915: یک ماهه پایه یک قبول شدم ولی هنوز گواهینامم صادر نشده است. می گویند چون تحریم هستیم و تراشه نداریم. کشور قدرتمند ما باید برای یک گواهینامه وابسته به غرب باشد؟!! لطفا مسئولین رسیدگی کنند.

 

1407...0915: اگر دلار ارزان می شود چرا دیگر چیزها ارزان نمی شود و گرانتر هم می شود؟

 

1820...0918: از کردستان شهرستان بیجار روستای اغکند علیا مزاحم می شویم خانه بهداشت ما در روستای سیرلان مستقر است که چهار آبادی تحت پوشش آن است که فقط یک آقا و در هفته سه روز باز است با پیگیری ها انجام شده هیچ کسی در سطح شهرستان جواب گو نیست لطفا پیگیری کنید باتشکر

 

1560...0938: از شما خواهش می کنم . تمنا میکنم به مسئولان املاک  خرید خانه، رهن خانه رهن و کرایه و فروش زمین فکر بکنید خیلی خیلی رهن و کرایه خانه ها بالاست درگچساران. به فکرمردم باشید.

 

0929...0915: به تازگی دانشگاه فرهنگیان برای بعضی از مناطق کد رشته های جدید اعلام کرده و این در حالی است که فرزندان ما در ابتدا به ناچار مناطق و کد رشته هایی را انتخاب کرده اند و با توجه به رتبه هایشان این فرصت از آنها گرفته شده است که در شهرهای خودشان باشند و این فرصت در اختیار کسانی قرار گرفته که رتبه بدتری دارند و این عین بی عدالتی است لطفا رسیدگی کنید.

 

8454...0990: بزرگترین شرکت در خاورمیانه کشت و صنعت کارون شوشتر ثبت شد است اما استخدامی ندارد ما جوان ها بیکار هستیم مدرک تحصیلی داریم فرزند جانباز هستیم و نیرو نمی گیرد.

 

7866...0918: لطفا پیگیری کنید که سبد کالا فقط به کارمندان بازنشستگان بهزیستی و کمیته ای ها تعلق گرفت پس کارگران بدبخت چی؟ با این گرانی که راه انداختند فکر مردم نمی کنند فقط هواسشون به کارمندان که حقوقشان خیلی کمه هست.

 

6171...0933: ما اهالی شهرک امام خمینی بهشهر چند ساله منتظریم مسئولان این شهرستان داخل این شهرک یه نانوایی برامون بزنند. از اونجایی که این شهرک در محدوده شهری واقع شده و فاصله اش نسبت به شهر هفت کیلومتر می شود و تهیه نان برای مردم این شهرک که حدود پانصد خانوار ساکنش هستن مشکل است.

 

8476...0914: از شهرستان مراغه بخش سراجو روستای مولو ما شش روستا هستیم که چند مشکلات اساسی داریم که نبود گاز و آب آشامیدنی و راه و...که از انها رنج می بریم و ما به هر کجا می رویم به ما یه جواب نمی دهند. ما به کدام سازمان مشکلاتمان را بگوییم.

 

3117...0917:بین روستای بجگوئیه از شهرستان رودان و روستای چراغ آباد از شهرستان میناب واقع در استان هرمزگان یک رودخانه بزرگ هست که دو سنگ شکن بر لبه این رودخانه هست و تمام شن های این رودخانه را برداشت کردن و باعث گرد و خاک زیاد شدن و از طرفی رودخانه را گود کردن که این امر باعث شیب زیاد شده و این شیب قدرت نفوذ آب به لایه های آبی زمین را کم می کند لطفا پیگیری کنید.

 

5336...0936: چند سالی است که می خواهند حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی را همسان سازی کنند ولی هر سال به سال بعد موکول می کنند و10 تا12  درصد حقوق را اضافه می کنند و حالا هم که می گویند20  درصد وقتی کسی حقوقش کم است چکار کند.

 

 
برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید
 
 انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار