مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی از استقرار ۲۲ اکیپ راهداری در جاده‌های استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، علی‌اصغر بدیعی مقدم مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی از آمادگی کامل ۳۳۰ نفر از پرسنل این سازمان در آغاز طرح زمستانی سال ۹۷ در جاده‌های استان خبرداد و گفت: با توجه به ورود به فصل سرما ۲۲ اکیپ راهداری در ۲۱ گردنه حادثه خیز استان خدمات رسانی خواهند کرد و همچنین ۲۱ راهدارخانه در راه‌های اصلی و فرعی روستایی استان مستقر خواهند شد.

بدیعی مقدم افزود: تمامی خدمات این دستگاه ۲۴ ساعته بوده و از تجهیزات و امکانات ۲۶۵ دستگاه راهداری در این طرح استفاده کامل خواهد شد.

بدیعی مقدم با اشاره به این که در طول اجرای این طرح تعداد ۲۲ اکیپ راهداری در جاده‌های استان مستقر هستند، اظهار کرد: ۶۲ دستگاه سواری برای اقدامات اولیه و رصد راهها، ۹۱ دستگاه سنگین، ۱۸ دستگاه راهداری و ۲۱ دوربین تصویری در مسیر‌ها وضعیت راه‌ها و ترافیک را مخابره خواهند خواهند کرد.

وی با اشاره به نیاز مبرم به دستگاه نمک پاش در معابر اصلی گفت: ۶۷ دستگاه نمک پاش که ۱۷ دستگاه ان به صورت سیار در راه‌های استان قرار دارند با ظرفیت ۳ هزار و ۲۰۰ تن نمک و ۹ هزار و ۶۰۰ تن ماسه از یخ زدن راه‌ها جلوگیری خواهند کرد.

انتهای پیام / ب

وجود ۲۱ نقطه حادثه خیز در محور‌های خراسان شمالی

برچسب ها: برف و کولاک ، راهداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.