فرماندار شهرستان راز و جرگلان گفت: ناحیه صنعتی شهرستان راز و جرگلان در ۵ کیلومتری شهر راز جانمایی شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بجنورد؛ محمد زارعی فرماندار راز و جرگلان در نشست شورای اداری شهرستان راز وجرگلان با بیان اینکه پیگیری‌های لازم برای جانمایی و استقرار ناحیه صنعتی در شهرستان راز و جرگلان صورت گرفت، گفت: سرمایه گذاران از این امتیاز که منجر به کاهش هزینه‌ها و تسریع تولید و اشتغال در شهرستان رازوجرگلان خواهد شد، بهره‌مند شدند.

وی افزود: حذف نقاط حادثه خیز شهرستان رازو جرگلان با اختصاص مبلغ ۴۵ میلیارد ریال در دستور کار قرار گرفته و هم اکنون نیز در حال اجراست و از برکات این طرح کاهش آمار مرگ و میر ناشی از تصادفات جاده‌ای در مقایسه با مدت مشابه پارسال است.

زارعی بر ضرورت استقرار ادارات و ارائه خدمات به مردم در شهرستان راز و جرگلان تاکید کرد و افزود: با پیگیری‌های انجام شده تعدادی از اداراتی که در شهرستان مستقر نشده بودند، استقرار یافته و برخی از آن‌ها نیز در دست اقدام است.

زارعی اقدامات گسترده حوزه بهداشت و درمان، نوسازی و تجهیز مدارس، ایجاد بستر لازم برای احداث شبکه‌های دیجیتال و اجرای روکش آسفالت راه‌های روستایی شهرستان را از دیگر اقدامات در شهرستان راز وجرکلان برشمرد.

سیاوش وحدت مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان هم در این جلسه گفت: اقدامات اولیه برای جانمایی ناحیه در مرکز شهرستان راز وجرگلان صورت گرفته و زمین مورد نظر در ۵ کیلومتری شهر راز شناسایی و فرایند اداری آن برای راه اندازی ناحیه صنعتی در دست اقدام است.

انتهای پیام / ب

ناحیه صنعتی در شهرستان راز و جرگلان جانمایی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.