رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: مردم ایران با حضور باشکوه و گسترده خود در ۱۳ آبان، جواب محکمی به یاوه گویی‌های دشمنان و استکبار جهانی خواهند داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  بجنورد؛ حجت الاسلام محمد علی سالاری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در نشست راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان با اشاره به بازگشت تحریم‌های به ظاهر برداشته شده آمریکا در برجام، گفت: دشمن بدانند، اگر تحریم‌های سخت‌تر از این را هم به ما تحمیل کند، ملت ما اتحاد خود را حفظ کرده و منسجم‌تر می‌شود.

وی افزود: ملت ما بیش از ۴۰ سال است که در حال مبارزه است و همه توطئه‌ها را سرافرازانه پشت سر گذاشته و این قدم آخر را نیز که به سمت پیروزی واقعی می‌رود، از سر می‌گذراند.

حجت الاسلام سالاری گفت: دشمنان باید بدانند با اتحاد و مقاومت ملت ایران، بالاخره روزی خواهد رسید که استکبار و صهیونیسمی در کار نباشد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با اشاره به صحه گذاشتن رهبر معظم انقلاب بر هوشیاری، ولایت مداری و بصیرت مردم این استان، گفت: بی شک حضور مردم خراسان شمالی در راهپیمایی ۱۳ آبان نیز تاییدی بر این امر خواهد بود.

حجت الاسلام سالاری از مردم خراسان شمالی خواست تا بار دیگر با حضور یکپارچه و پرشور در راهپیمایی ۱۳ آبان ماه، ولایت مداری خود را به اثبات رسانده و جانانه به صحنه بیایند.

رشید عظیمی پور سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی فرمانداری بجنورد نیز در این نشست گفت: کشور ما در ۱۳ آبان ۴۳ تبعید حضرت امام (ره)، سال ۵۷ کشتار دانش آموزان و سال ۵۸ تسخیر لانه جاسوسی را به عنوان نقاط عطفی بزرگ در تاریخ خود تجربه کرده است.

وی افزود: تمامی این جریان‌ها دست به دست هم داده تا کشور ما اکنون به این درجه از اقتدار برسد.

راهپیمایی ۱۳ آبان در بجنورد، مرکز استان خراسان شمالی از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه از میدان شهید تا میدان بازرگانی برگزار می‌شود که سخنران آن حسین شیخ الاسلام، معاون بین الملل مجمع جهانی تقریب مذاهب و مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی خواهد بود.

منبع:ایسنا

انتهای پیام / ب

هوشیاری، ولایت مداری و بصیرت مردم خراسان شمالی در روز ۱۳ آبان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.