هنرمندان جوان کرمانی جایزه بهترین داستان کوتاه کوتاه و بهترین شعر نو (نیمایی) را در شانزدهمین جشنواره شعر و داستان جوان سوره از آن خود کردند.

درخشش هنرمندان جوان کرمانی در شانزدهمین جشنواره جوان سورهبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان بنا به اعلام روابط عمومی حوزه هنری استان کرمان، مراسم معرفی برگزیدگان این جشنواره با حضور مجید مصلحی مدیر کل امور استان‌ها و مجلس حوزه هنری، مجد الدین معلمی معاون هنری حوزه هنری، عباس محمدی مدیر مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری و جمعی از مسئولین، مدیران و هنرمندان در تالار مطهری دانشکده کشاورزی دانشگاه گیلان برگزار شد.

در این مراسم، برگزیدگان شانزدهمین جشنواره شعر و داستان جوان سوره در بخش‌های شعر و داستان و بخش ویژه با موضوع مدح پیامبر و وحدت معرفی شدند که لوح تقدیر و جایزه نقدی بخش داستانک به شیما شهید زاده از کرمان برای اثر «دلتنگ» اهدا شد.

براساس این گزارش، در بخش شعرنو (نیمایی) نیز، اسماعیل احمدی امجزی از کرمان برای شعر «شادی به چه کار می‌آید» لوح تقدیر و جایزه نقدی را از آن خود کرد.

گفتنی است؛ شانزدهمین جشنواره شعر و داستان «جوان سوره» به همت موسسه فرهنگی هنری سپهر سوره هنر و مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری به میزبانی شهر رشت برگزار شد.

انتهای پیام/ح

درخشش هنرمندان کرمانی درجشنواره سوره

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار