برانکو از اینکه اراک تیم قدرتمند فوتبال ندارد ابراز ناخرسندی کرد.

ناراحتی برانکو برای فوتبال اراکبرانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم پرسپولیس که به همراه تکنسین‌های کشورش (کرواسی) برای انتقال تکنولوژی بال وَلو به اراک کارخانه ماشین سازی اراک سفر کرده بود  در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  از اینکه اراک تیم قدرتمند فوتبال ندارد ابراز ناخرسندی کرد.

 سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک روز ۱۹ آذرماه بعد از بازی این تیم اراکی به دلیل آنچه مشکلات شخصی عنوان شده، از هدایت آلومینیوم استعفا داد و الان ۳ روز است که این تیم سر مربی ندارد.

این اتفاق عجیب در آستانه آخرین دیدار اراکی‌ها در نیم فصل اول، مقابل سرخپوشان رخ داد و ربیعی سرمربی آلومینیوم اراک در رابطه با استعفایش گفت: دلیل رفتنم را آخر فصل در یک مصاحبه مفصل توضیح می‌دهم.

برانکو: ایران خانه دوم من است

برانکو ایوانکوویچ که با استقبال کارگران ماشین سازی اراک روبرو شده بود با بیان اینکه ایران خانه دوم من است گفت: خوشحالم که ایرانیان بنده را به مانند یک ایرانی پذیرفته اند.

وی اضافه کرد: برای همکاری شرکت‌های کروات با شرکت ماشین سازی اراک بسیار خرسندم چراکه ماشین سازی شرکتی با سابقه ٥٠ ساله در ایران به شمار می‌رود.

ماشین سازی اراک بر پروژه‌های بزرگ مانند پارس جنوبی تمرکز دارد

سرمربی تیم پرسپولیس ادامه داد:ماشین سازی اراک بر پروژه‌های بزرگ مانند پارس جنوبی تمرکز دارد و این یک امتیاز مثبت برای همکاری دوجانبه محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: در دنیای امروز که به یک دهکده کوچک تبدیل شده است انتقال تکنولوژی بسیار مهم است و این همکاری قطعا منجر به شکل گیری پتانسیل‌ها و فرصت‌ها بین دو طرف می‌شود.

انتهای پیام/ ج

برچسب ها: فوتبال ، عکس ورزشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.