مسابقات لیگ دسته یک فوتبال روی میز کشور با برتری تیم آباده شیراز در اراک پایان یافت و رقابت های لیگ برتر آغاز شد.

پایان لیگ دسته یک فوتبال روی میز کشور در اراک/ لیگ برتر آغاز شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، در مرحله نخست لیگ دسته اول فوتبال روی میز کشور که با شرکت ۱۱ تیم در اراک جریان داشت پس از دو روز رقابت، در پایان تیم منتخب آباده شیراز مقام نخست را کسب کرد، تیم صبای تهران نایب قهرمان شد و باشگاه آسیا اراک و ستارگان مازندران به ترتیب مقام های سوم و چهارم را کسب کردند.

 همچنین مسابقات رنکینگ فوتبال روی میز قهرمانی کشور با شناخت نفرات برتر در اراک پایان یافت. مسابقات رنکینگ فوتبال روی میز کشور با هدف شناسایی نفرات برتر برای حضور در تیم ملی در دو بخش دوبل و انفرادی در مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک برگزار شد.

رقابت ها در دو بخش دوبل با شرکت ۴۸ تیم و بخش انفرادی با حضور ۱۰۴ ورزشکار پیگیری شد. در پایان رقابت ها، در بخش انفرادی علی شیر محمدی از زنجان، امیرحسین مطیعی از تهران و شهاب مومنی از اراک به ترتیب اول تا سوم شدند.

بر اساس این گزارش، در بخش دوبل هم، علی شیرمحمدی و عمار عزیزی از زنجان اول شدند، حسین امینی و امید عبدی از تهران به نایب قهرمانی دست یافتند و مرتضی سرافرازی و امید سرافرازی از تهران در جایگاه سوم قرار گرفتند.

گفتنی است، مسابقات لیگ برتر فوتبال روی میز کشور با شرکت ۱۳ تیم از امروز در اراک آغاز شد.

انتهای پیام/ب

لیگ برتر فوتبال روی میز کشور در اراک  آغاز شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.