نمایشگاه «در جستجوی خود» به منظور اعتلای فرهنگ و هنر، آثار هنرمندان پیشکسوت ایرانی را نمایش می‌دهد.

نمایشگاه «درجستجوی خود» با توجه به ریشه‌های اصیل ایرانی-اسلامی برگزار شده استسید حمزه کلاهدوزان برگزارکننده نمایشگاه  هنرمندان معاصر ایرانی با عنوان «در جستجوی خود»، در گفتگو با خبرنگار حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اهداف برگزاری این نمایشگاه گفت: نمایشگاه ما به ریشه‌های ایرانی فرهنگ و هنر اصیل کشورمان می‌پردازد. این نمایشگاه قرار است به مدت یک هفته در مجموعه فرهنگی هنری کلاهدوزان میزبان علاقه‌مندان به هنرهای تجسمی باشد  و تا جمعه هفته جاری ادامه دارد.

وی در ادامه بیان کرد: در این مجموعه آثار  13 هنرمند معاصر اعم از منوچهر نیازی، محمد احصایی، حسین محجوب و ... جمع‌آوری شده است. آثاری که همه دارای اِلمان‌های هنری ایرانی- اسلامی است و اغلب آنها در نمایشگاه بزرگ دنیا به نمایش گذاشته شده و در حراجی‌های بزرگ دنیا چکش خورده‌اند. البته برخی از این هنرمندان از میان ما رفته اند اما همچنان سعی کردیم با ارائه آثارشان در این نمایشگاه به سهم خود یادی از آنها کنیم.

کلاهدوزان در پایان یادآور شد: ما ایرانی‌ها در تمام دنیا به اصالت فرهنگ و هنرمان شناخته شده‌ایم. بنابراین سعی کردیم در راستای اعتلای هنر، در یک فضای هنری آثار هنرمندان معاصر و پیشکسوت خود را با تمام نشانه‌های هنر ایرانی- اسلامی به نمایش بگذاریم. در واقع با این نمایشگاه توانستیم وظیفه ایرانی بودنمان را به انجام برسانیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار