رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان با بیان اینکه ۱۱ کالای اساسی در لرستان تامین شده است گفت: ۱۰۰ تن گوشت منجمد در استان در حال توزیع است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ عبدالرضا بازدار در ستاد تنظیم بازار استان با بیان اینکه کالا‌های اساسی را در استان تامین کردیم به جز تخم مرغ که لرستان ممنوع شده است اظهار داشت: ۱۱ قلم از کالا‌های اساسی استان را تامین کردیم به جز تخم مرغ به دلیل شرایط خاص استان، چون برخی استان‌ها تولید مازاد تخم مرغ دارند و استان لرستان را ممنوع کردند.

وی با اشاره به اینکه ۱۰۰ تن گوشت منجمد در استان لرستان در حال توزیع است عنوان کرد: تاکنون ۷۰ تن گوشت منجمد در استان توزیع شده و ۱۰۰ تن نیز در حال توزیع است و مشکل خاصی در استان نداریم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان با عنوان اینکه در راستای گوشت منجمد در کشور محدودیتی وجود ندارد تصریح کرد: در حال حاضر در انبار شرکت پشتیبانی امور دام استان ۹۰ تن گوشت منجمد ذخیره وجود دارد و هر زمان نیاز باشد گوشت وارد بازار می‌کنیم.

وی گفت: سهیه استان‌ها تامین می‌شود و در راستای گوشت منجمد در کشور محدودیتی وجود ندارد و نمی‌گذاریم سهمیه استان لرستان مغفول بماند.

انتهای پیام/د

تامین ۱۱ کالای اساسی در لرستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
آ
۱۰:۵۴ ۲۸ اسفند ۱۳۹۷
کجا گوشت دادین که ماندیدیم
اگه راست می گفتین پول خرید گوشت میریختین به کارت یارانه ها که هرخانواده ایی چندنفرن چقدر سهم دارن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۷ ۱۶ بهمن ۱۳۹۷
ما که ندیدیم
کل خانواده فامیل بالای دویست نفریم توزیع ندیدم