برنامه مسابقات بین المللی دو و میدانی جانبازان و معلولین مشخص شد

بهمن رضایی رئیس انجمن دو و میدانی جانبازان و معلولین از برنامه رقابت‌های بین المللی این رشته خبر داد.

برنامه مسابقات بین المللی دو و میدانی جانبازان و معلولین مشخص شدبهمن رضایی رئیس انجمن دو و میدانی جانبازان و معلولین در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برنامه‌ها و مسابقات پیش رو این رشته بیان کرد: با توجه به اینکه تیم ملی ما در گروه ورزشکاران ID باید برای رقابت‌های جهانی استرالیا آماده شود از روز شنبه ۲۴ آذرماه نزدیک ۲۰۰ ورزشکار برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور وارد تهران می‌شوند.

او ادامه داد: حدود ۷۰ ورزشکار خانم روز یکشنبه و ۱۳۰ ورزشکار آقا روز دوشنبه به رقابت می‌پردازند تا نفراتی که بهترین رکورد‌ها را به ثبت برسانند به اردوی تیم ملی دعوت شوند. مسابقات جهانی این رشته در خردادماه سال آینده به میزبانی کشور استرالیا برگزار می‌شود.
رضایی افزود: با توجه به اینکه آبان ماه سال آینده رقابت‌های قهرمانی جهان در تمام کلاس بندی‌های پزشکی و ماده‌های دو و میدانی به میزبانی امارات برگزار می‌شود، مسابقات قهرمانی کشور را در دیگر کلاس‌های پزشکی فروردین ماه سال آینده برگزار می‌کنیم تا نفرات برتر به تیم ملی راه پیدا کنند.

رئیس انجمن دو و میدانی جانبازان و معلولین تصریح کرد: تیرماه سال آینده کشور سوئیس میزبان مسابقات جهانی دو و میدانی در رده جوانان است به همین منظور پس از برگزاری رقابت‌های قهرمانی کشور از اردیبهشت سال آینده اردو‌های تیم ملی در این رده آغاز می‌شود تا تیم آماده‌ای را راهی کشور سوئیس کنیم.

او در مورد رده بزرگسالان بیان کرد: پس از بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا ورزشکاران ما به صورت غیرمتمرکز در استان‌های خود مشغول به تمرین هستند و زیر نظر مربیان به تمرینات بدنسازی می‌پردازند تا در تیرماه سال آینده در رقابت‌های قهرمانی کشور حاضر شوند.

رضایی تصریح کرد: پس از اینکه ملی پوشان ما در رده بزرگسالان در تمام کلاس‌های پزشکی مشخص شدند اردو‌های متمرکز برای حضور در رقابت‌های امارات برگزار خواهد شد تا تیم آماده‌ای راهی این مسابقات شود.

رئیس انجمن دو و میدانی جانبازان و معلولین در پایان گفت: جلسات آسیب شناسی بازی‌های پاراآسیایی هم در کمیته ملی پارالمپیک و هم در فدراسیون جانبازان و معلولین برگزار شد و تصمیم گرفتیم در برنامه‌های پیش رو تیم ملی این نقاط ضعفی که مشخص شد را برطرف کنیم تا آماده‌تر از همیشه برای کسب سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو اقدام کنیم.


بیشتر بخوانید:

۳ مدال پرتاب دیسک مردان به ایران رسید

رضایی: مسابقات دو و میدانی لندن در رنکینگ جهانی تاثیر دارد

۲۷ هزار سکه به مدال آوران بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی رسید


انتهای پیام/

اظهارات رضایی درباره دو و میدانی جانبازان و معلولین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار