رضایی: مسابقات دو و میدانی لندن در رنکینگ جهانی تاثیر دارد

رئیس انجمن دو و میدانی جانبازان و معلولین از اهمیت مسابقات جهانی لندن در افزایش رنکینگ جهانی ملی پوشان خبر داد.

بهمن رضایی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: پس از برگزاری مسابقات قهرمانی کشور 40 ورزشکار برای حضور در دو تیم ملی بزرگسالان و جوانان انتخاب شدند و در حال حاضر در دو گروه جدا زیر نظر سرمربیان تیم تمرین می کنند.


وی ادامه داد: تیرماه تیم بزرگسالان در مسابقات جهانی لندن و تیم جوانان مردادماه در رقابت جهانی سوئیس شرکت می کنند. ملی پوشان کشورمان به صورت غیر متمرکز در حال تمرین هستند و اردو متصل به اعزام به صورت متمرکز در تهران برگزار می شود.


رضایی افزود: در مواد پرتاب نیزه، دیسک، وزنه به صورت ایستاده و نشسته شرکت می کنیم و رکوردگیری های ثبت شده این امید را می دهد که ملی پوشان ما در لندن می توانند مدال های خوشرنگی را کسب کنند.


وی تصریح کرد: حضور در این رقابت ها در کسب رنکینگ ملی پوشان بسیار اهمیت دارد چرا که بر اساس امتیاز بدست آمده یک گام به پارالمپیک 2020 توکیو نزدیک تر می شوند.


رضایی عنوان کرد: تاثیر امتیازات این مسابقه باعث شده که از 48 کشور دنیا حضور پیدا کنند و این موضوع کسب مدال را برای ملی پوشان ما سخت می کند.


وی درباره حضور تیم ملی در مسابقات پارآسیایی اندونزی گفت: پس از برگزاری مسابقات جهانی لندن و سوئیس بر اساس بخش نامه ارائه شده توسط کشور میزبان برنامه ریزی لازم را برای حضور در این رقابت ها و همچنین مسابقات پارآسیایی جوانان در امارات خواهیم داشت.


رئیس انجمن دو و میدانی جانبازان و معلولین در پایان خاطر نشان کرد: ملی پوشان ما تجربه میادین جهانی را دارند و امیدوارم در این 2 رقابت پیش رو بهترین نتیجه را کسب کنند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار