مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: ایجاد جامعه تاب آور به دست جوانان و دانشجویان مقدور است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رامین معبودی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل امروز در نشست اعضای مجامع کانون های جوانان و دانشجویی جمعیت هلال احمر استان اردبیل با بیان این مطلب افزود: در جوامع امروز بحث تاب آوری مطرح است که این کار با حضور جوانان محقق شدنی است و باید از ظرفیت های جوانان در این مورد استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه آموزش و ارتقای مهارت های آموزشی از راه های بالابردن تاب آوری جوامع است، تصریح کرد: باید از دوره های آموزشی در جهت بهبود روش ها استفاده کنیم.

معبودی با اشاره به اینکه جوانان می توانند کمک حال جمعیت هلال احمر باشند، اضافه کرد: استفاده از ایده های نو به جهت پویا نگه داشتن جمعیت هلال احمر ضروری است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با اشاره به اینکه وظیفه خود می دانیم که در خدمت جوانان باشیم، اظهار کرد: باید به صورت ریشه ای در فکر پرورش و استفاده از پتانسیل های جوانان باشیم که جز با تقویت حوزه جوانان امکان پذیر نیست.

معبودی تصریح کرد: نقش و پتانسیل جوانان غیر قابل انکار است و روحیه والا و پرانرژی جوانان در پرورش نیرو بسیار اثربخش است و برای همین جوانان را باید مغز متفکر جمعیت هلال احمر برشمرد به همین جهت تامین اتاق فکر جوانان از برنامه های پیش روی جمعیت هلال احمر استان است.

انتهای پیام/ح

استفاده از ایده های نو برای پویا نگه داشتن جمعیت هلال احمر ضروری است

برچسب ها: هلال احمر ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.