مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: داوطلبان در خط مقدم امداد و نجات جمعیت هلال احمر هستند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رامین معبودی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل در مراسم تجلیل از داوطلبان جمعیت هلال احمر شهرستان اردبیل با بیان این مطلب افزود: هر کجا که جمعیت هلال احمر مشغول خدمات دهی به مردم هستند، داوطلبان حضور مثمرثمری دارند.

وی با اشاره به اینکه قدردانی ها از داوطلبان تنها ادای دین به آن ها است، تصریح کرد: این قدردانی ها نمی تواند زحمات و خدمات شبانه روزی داوطلبان را جبران کند اما ما می خواهیم بگوییم که زحمات داوطلبان را فراموش نمی کنیم.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل ادامه داد: خانواده های داوطلبان پشتیبان پنهان جمعیت هلال احمر هستند زیرا آن ها تمام سختی های موجود را به دلیل حضور عزیزانشان در جمعیت هلال احمر تحمل می کنند.

معبودی گفت: کمک به همنوع از سفارشات اکید دین مبین اسلام است و وظیفه دینی تک تک ما کمک به همنوعان است.

وی با اشاره به اصول 7 گانه جمعیت هلال احمر تصریح کرد: نکوداشت اصول جمعیت هلال احمر، برای داوطلبان حرکتی خیرخواهانه و عزت آفرین است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با تقدیر از نیروهای داوطلب هلال احمر این جمعیت را نمایندگان شایسته امید و انسانیت در جامعه نام برد و گفت: ۵۰ هزار نیروی داوطلب در قالب تشکل های مختلف دانشجویی، دانش آموزی و سازمانی با تشکیل خانه های هلال به انجام خدمات عام المنفعه و بشر دوستانه می پردازند.

معبودی به آمادگی بالای تمامی داوطلبان هلال احمر برای شرکت در عملیات های مختلف اشاره کرد و افزود: هر یک از داوطلبان تحت آموزش چندین دوره عمومی و تخصصی قرار گرفته اند تا در صورت بروز حادثه با آمادگی کامل به مناطق مختلف اعزام شوند .

وی داوطلبان جمعیت هلال احمر را امید حادثه دیدگان در روزهای سخت دانست و تصریح کرد: خدمت رسانی و کمک به هم نوع ریشه در فرهنگ و مذهب ما دارد و شعار امسال داوطلبان هلال احمر تقویت تاب آوری در جامعه توسط فعالیت های انسان دوستانه است.

گفتنی است این مراسم به همت جمعیت هلال احمر شهرستان اردبیل با حضور 200 نفر از داوطلبان برگزار شد و در آن از پزشکان، خیرین، بانوان فعال، اعضای فعال داوطلب در جمع آوری کمک های اولیه به زلزله زدگان کرمانشاه و خشکسالی سیستان و بلوچستان تجلیل شد.  

گفتنی است در حاشیه این مراسم، بازارچه خیریه بانوان داوطلب جمعیت هلال احمر جهت کمک به نیازمندان از محل سود فروش برپا شده بود.

انتهای پیام/ح

تجلیل از فعالان هلال احمر استان اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار