استودیو سازنده عنوان یاکوزا، Ryu Ga Gotoku Studio، به همراه پخش تریلر سری جدید، نام غربی و زمان عرضه آن را فاش کرد.

اطلاعات جدید عنوان یاکوزا +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بازی بعدی از استودیوی توسعه‌دهنده عنوان Yakuza در راه است. استودیو توسعه‌دهنده این عنوان Ryu Ga Gotoku Studio نام دارد. سری جدید Yakuza یک نام جدید را برای انتشار غربی به خود اختصاص داده است. در خارج از ژاپن، این عنوان "قضاوت" (Judgment) نامیده می‌شود. "قضاوت" در تابستان سال 2019 عرضه خواهد شد. اطلاعات جدید این عنوان در مراسم Kinda Funny Games Showcase به همراه پخش یک تریلر جدید، ارائه شد.

بر خلاف تریلرهای قبلی، گویندگان این یکی انگلیسی صحبت می‌کنند. این اتفاق یک تغییر بزرگ برای توسعه‌دهنده این عنوان است، زیرا تا به الآن سری‌های ساخته شده از عنوان Yakuza دارای زیرنویس بودند. تریلر پخش شده با تأیید این که گرگ چون (Greg Chun) به جای شخصیت اصلی داستان تاکایوکی یگامی (Takayuki Yagami) صحبت خواهد کرد، پایان یافت. گرگ چون یک صداپیشه پرطرفدار برای بازی‌های ویدئویی است، ما صدای او را در عناوینی مانند Overwatch، Neir: Automata، Super Smash Bros. Ultimate و Call of Duty: Black Ops 4 و.... شنیده‌ایم.

جزئیات عنوان "قضاوت" اولین بار در طول مراسم PlayStation Lineup Tour که در اوایل سال جاری برگزار شد، ارائه شد. داستان قضاوت یک تجربه مبتنی بر روایت است که در آن بازیکنان نقش یک محقق پلیس را بازی می‌کنند که به حل مسائل قتل و جنایات می‌پردازد. پیش‌تر توشیهيرو ناگوشی (Toshihiro Nagoshi)، یکی از اعضای اصلی استودیو Ryu Ga Gotoku، قضاوت را "چیزی کاملاً متفاوت از آن‌چه تاکنون انجام داده، شرح داده است. او همچنین گفته که ساخت و توسعه این عنوان چیزی در حدود سه سال زمان برده است.

همراه با عناوین متعدد Yakuza که طی دو سال گذشته منتشر شده، استودیو Ryu Ga Gotoku همچنین عنوان Fist of the North Star: Lost Paradise را تولید کرد. 

در ادامه تریلر منتشر شده از این عنوان را مشاهده می‌‎کنید.


بیشتر بخوانید: تاریخ عرضه Mortal Kombat 11 مشخص شد +تصاویر 


انتهای پیام/

اطلاعات جدید عنوان قضاوت

برچسب ها: فناوری ، فضای مجازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار