مشهور‌ترین سوپر‌اسپرت ژاپنی، نیسان GTR به پایان عمر خود نزدیک می‌شود و در آستانه بازنشستگی خبر‌هایی از برنامه‌های نیسان برای تولید نسل جدید آن به گوش می‌رسد.

حدس و گمان رسانه‌ها درباره نیسان طراحی نیسان GTR جدید +تصویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، نیسان GTR یکی از مشهور‌ترین سوپر‌اسپرت‌های ژاپنی است که طرفداران بی‌شماری در سراسر جهان دارد. این کوپه توانمند که لقب "گودزیلا" را نیز به آن می‌دهند، در حال حاضر به پایان عمر خود نزدیک می‌شود. البته که کوپه افسانه‌ای نیسان با بهره‌گیری از پیشرانه 3.8 لیتری توئین‌توربوی V6 و تولید توان خروجی بسیار ایده‌آل 480 اسب‌بخار کماکان رقیب قدر‌ترین سوپر‌اسپرت‌های جهان است اما به عقیده نیسان برای چند قدم جلو‌تر بودن از رقبا، ساخت GTR جدید الزامی است. با این وجود قرار نیست اطلاعاتی از نسل جدید نیسان GTR تا سال 2020 منتشر شود. از این رو بسیاری از رسانه‌های خودرویی با انتشار تصاویر کامپیوتری به صورت حدس و گمان، طراحی GTR جدید را پیش‌بینی می‌کنند.

حدس و گمان رسانه‌ها درباره نیسان طراحی نیسان GTR جدید +تصویر

از کسی پنهان نیست که نیسان به صورت مخفیانه در حال کار بر روی پروژه GTR جدید با کد اتاق R36 است. خودرویی که باید شاسیتگی جایگزینی با مدل R35 (نسل قبلی) را که سوپر‌اسپرتی انقلابی به شمار می‌رفت، داشته باشد. به گفته منابع آگاه نیسان GTR جدید قرار است در اوایل دهه 2020 معرفی شود، پس با این تفاسیر در این فاصله زمانی شاهد حدسیات زیادی خواهیم بود. جالب است بدانید نیسان GTR کنونی با شتاب صفر تا صد، صفر تا 200 و صفر تا 300 به ترتیب 3.5، 12.2 و 53.3 ثانیه به خودی خود شکست ناپذیر است، حال باید دید نیسان برای شکستِ شکست‌ناپذیر خود چه برنامه‌ای خواهد داشت.

حدس و گمان رسانه‌ها درباره نیسان طراحی نیسان GTR جدید +تصویر

در آخرین رندر طراحی شده توسط طراح خودرو، "ولادیمیر گولولو" طراحی نیسان GTR جدید را بسیار نزدیک به طرح نیسان ویژن گرن توریسمو کانسپت که مدتی پیش رونمایی شده بود پیش‌بینی کرده است.

در این رندر، طراحی یک‌پارچه شیشه‌های جانبی و جلو به همراه خطوط شانه و کناری، دقیقاً زبان طراحی نسل قبل GTR را دنبال می‌کند. هرچند بنظر می‌رسد که خودرو از نظر ابعاد، افزایش را تجربه کرده است. فرم جلوی GTR در این رندر به کل تغییر کرده و جلوپنجره مستقل با طراحی منحصربفرد و گلگیر‌های مجزا در دو طرف نمایی جسورانه و جذاب به نمایش می‌گذارد.

حدس و گمان رسانه‌ها درباره نیسان طراحی نیسان GTR جدید +تصویر


بیشتر بخوانید: رئیس سابق نیسان بازداشت شد 


انتهای پیام/

رندر نسل آینده نیسان GTR

برچسب ها: فناوری ، فضای مجازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار