وزیر بهداشت گفت: آنچه می‌تواند پاسخ محکمی در برابر کسانی که نمی‌خواهند استقلال کشور را ببیند و مردم سالاری را تحمل کنند، کار است.

بزرگترین اورژانس جنوبشرق کشور در رفسنجان افتتاح شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، قاضی‌ زاده هاشمی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی ظهر امروز ۱۹ آذرماه در مرکز جامع سلامت بهداشت جعفرآباد رفسنجان گفت: خوشحالیم در دانشگاه علوم‌پزشکی رفسنجان شاهد بهره‌برداری از مراکزی هستیم که موجب خشنودی مردم می‌شود.

وی با بیان اینکه مدیران در هر جایی که دنیا وظیفه و رسالت اصلی خود را رضایت مردم می‌دانند، افزود: در نظام  جمهوری اسلامی که رضایت و خدمت به مردم مورد رضایت خداوند هم است این مسئله اهمیت بیشتری پیدا می‌کند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: به ویژه امروز در چهل سالگی عمر جمهوری اسلامی ایران علی‌رغم همه مشکلاتی که برای ما در طول تاریخ ایجاد کردند و کارنابلدی‌های زیادی که خودمان داشتیم، آنچه می‌تواند پاسخ محکمی در برابر کسانی که نمی‌خواهند استقلال کشور ما را ببیند و مردم سالاری را در این کشور تحمل کنند کار است و کار، و آن چه مردم انتظار دارند حرف نیست کار است.

قاضی‌زاده‌هاشمی با اشاره به اینکه همه این‌ها فضای فیزیکی است که تا کنون فراهم شده و چیزی که بیش از همه به درد مردم می‌خورد توجه، احترام ، محبت و تخصص است افزود: امیدواریم از این فضای ایجاد شده در جهت خدمت صادقانه به مردم استفاده شود.

وزیر بهداشت تأکید کرد: هر کاری از دست‌مان بر می‌آید برای همه مردم انجام دهیم، همه مجموعه بهداشت و کل دولت و کسانی که افتخار خدمت‌رسانی در جمهوری اسلامی دارند بتوانند چنین صفاتی داشته باشند، چون بالاترین افتخار است که بتواند گره‌ای از کار برادر و خواهر مسلمان خود باز کند به ویژه گره‌ای که مربوط به درد، مریضی و بهداشت است.

در این مراسم اورژانس بیمارستان علی ابن ابیطالب رفسنجان به عنوان بزرگترین اورژانس جنوبشرق کشور با مساحت ۲۷۰۰ مترمربع با هزینه ۷ میلیارد تومان بهره برداری رسید.

همچنین بخش ICU اطفال بیمارستان علی ابن ابیطالب رفسنجان نیز با متراژ ۲۵۰ مترمربع و هزینه یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان افتتاح شد.

انتهای پیام/س

افتتاح بزرگترین اورژانس جنوب شرق کشور در رفسنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار