رئیس اتاق اصناف مرکز استان مرکز‌ی از ممنوعیت پرداخت عوارض تابلو‌های معرف واحد‌های صنفی استان خبرداد.

پرداخت عوارض تابلو‌های معرف واحد‌های صنفی استان مرکزی ممنوع شدزند رئیس اتاق اصناف اراک درگفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛گفت: در نشست بررسی مشکلات اصناف استان مرکزی با حضور استاندار پرداخت عوارض تابلو‌های معرف واحد‌های صنفی استان مرکزی ممنوع اعلام و مقرر شد تا ۲ ماهه آینده یک آیین نامه برای ساماندهی دست فروشان و دکه‌ها تدوین و در شورای شهر به تصویب برسد.

زند افزود: در این نشست که روسای اتحادیه‌ها و اتاق‌های اصناف استان و اعضای شورای شهر اراک حضور داشتند مشکلات مطالبه عوارض غیرقانونی تابلو‌های کسبی توسط شهرداری، ساماندهی دست فروشان، دکه‌ها و وانت بار‌ها، تصویب عوارض ناعادلانه صنفی در بعضی از نقاط شهر اراک که نسبت به سال گذشته افرایش یافته و واگذاری زمین برای برای صنوف آلاینده مطرح شد.

وی اضافه کرد: همچنین مقرر شد در اسرع وقت و ظرف مدت ۲ هفته آینده زمینی برای صنوف آلاینده شهر اراکواگذار شود تا این صنوف بتوانند به خارج از شهر منتقل و شهری زیبا و سالم داشته باشیم.

رئیس اتاق اصناف اراک ادامه داد: همچنین اعضای شورای شهر اراک قول مساعد دادند در کمیسیون برنامه و بودجه شهرداری، عوارض کسب ۵۰ درصد تخفیف محسوب شود تا با تصویب در صحن، کسبه از این ۵۰ درصد تخفیف بهره‌مند شوند.

۱۲ اتاق اصناف در استان وجود دارد و ۵۷ هزار واحد صنفی سازمان یافته زیر نظر ۱۷۳ اتحادیه صنفی در استان مرکزی فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/ج

سخنان رئیس اتاق اصناف اراک در باره عوارض تابلو‌های معرف واحد‌های صنفی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار