فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر گفت: ماموران انتظامی باید با غلبه بر هوای نفس و جهاد اکبر، تمام ماموریت های خود را با قاطعیت انجام دهند.

غلبه بر هوای نفس و جهاد اکبر، سرلوحه تمام ماموریت های پلیس

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،سرهنگ علی جمالوندی فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر گفت: خودمراقبتی از دسیسه های شیطانی برای یک پلیس مسلمان که همیشه مورد امتحان الهی قرار می گیرد یک ضرورت است.

وی با اشاره به سخنی از امام علی(ع) پیرامون غلبه بر هوای نفس که« شجاع ترین انسان ها کسانی هستند که بر نفسشان غلبه کنند» اظهار کرد: وقتی در طول تاریخ، دفتر زندگی انسان ها را ورق بزنیم آنهایی عاقبت بخیر شدند که در مقابل خواسته های نفسانی خود ایستادگی کرده اند و به نوعی جهاد اکبر انجام داده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر ادامه داد: کسانی که به عنوان مجاهد فی سبیل الله در جبهه های حق علیه باطل جان خود را فدا می کنند، جهاد اصغر انجام داده اند در صورتی که غلبه بر نفس سرکش، که کاری سخت و دشوار است ،نوعی جهاد اکبر است.

سرهنگ جمالوندی اضافه کرد: بخش مهمی از ماموریت های ما در حوزه جهاد اصغر است و توصیه ما به همکاران عزیز این است که در تمامی ماموریت ها غلبه بر نفس و جهاد اکبر را سرلوحه قرار دهند تا در انجام آن ماموریت ها موفق شوند.

وی به مقوله امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و یادآورشد:همه ما باید در اجرا و احیای امر به معروف و نهی از منکر پیش قدم شویم و نگذاریم که این واجب شرعی به دست فراموشی سپرده شود.

فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر با اشاره به تلاش دشمن بر ایجاد عملیات های روانی و فشارهای اجتماعی و اقتصادی در سطح جامعه عنوان کرد:با حضور هدفمند و موثر شما عزیزان در تمامی ماموریت ها، به خواست خداوند و همکاری مردم ، تمام نقشه های شوم دشمنان اسلام و انقلاب خنثی خواهد شد.

انتهای پیام/ د

ماموریت پلیس در غلبه بر هوای نفس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.