فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه نعمت وجود امام جمعه در هرشهرستان واجب و نیاز امروزی جامعه است چرا که دشمنان اسلام و ایران همواره در صدد انحراف نمودن افکار جوانان به سمت خود هستند .

نعمت وجود امام جمعه در هرشهرستان، واجب و نیاز امروزی جامعه است

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،سردار نور علی یاری فرمانده انتظامی استان ایلام در دیدار با امام جمعه شهرستان بدره گفت: با حضور امام جمعه قوی ، مقتدر ، دانشمند ،دانا ، با بصیرت و انقلابی می توان در تمام زمینه ها ،جلوی این حرکات دشمن ایستاد.

وی افزود: الحمدالله با شناختی که ازمردم شهرستان بدره و جناب آقای حجت الاسلام والمسلمین موسوی به عنوان امام جمعه شهرستان بدره دارم جای هیچگونه نگرانی در این زمینه نداریم.

سردار یاری ضمن آرزوی موفقیت و طول عمر بابرکت برای رهبر انقلاب و خدمتگزان نظام جمهوری اسلامی ایران و سلامتی برای امام جمعه شهرستان بدره ،از زحمات ایشان در شهرستان بدره تقدیر و تشکر کردند.

در این دیدار حجت الاسلام و المسلمین موسوی نیز ضمن خوش آمد گویی،بیان کرد:در تمام نماز جمعه های که دراین شهرستان برگزار می شود ،فرمانده و کارکنان انتظامی شهرستان بدره در صف اول و باحضور پررنگ در این مراسم نماد مردمی بودن و خدمت گزاری را به ما یاد داده اند و این نشان دهنده خداپرستی و عمل کردن به دستورات فرماندهی کل قوا در شهرستان بدره است.

انتهای پیام/ د

وجود امام جمعه در هر شهرستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.