جانشین انتظامی شهرستان بدره از دستگیری یک مالخر اموال سرقتی خبر داد.

دستبند پلیس بر دستان مالخر اموال سرقتی در بدره

سرگرد افشار شاهمرادی  جانشین انتظامی شهرستان بدره در گفتگو با خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، گفت: در راستای تشدید اقدامات کنترلی و پیشگیری از سرقت ،مأموران کلانتری مرکزی بدره با بهره گیری از منابع اطلاعاتی ،یک مالخر موتور سیکت های سرقتی را شناسایی کردند.

وی افزود: مأموران کلانتری مرکزی بدره با هماهنگی دستگاه قضائی ، در پایش محلی مشاهده کردند فرد مورد نظر در حال حمل و بارگیری یک دستگاه موتور سیکلت با پلاک مشخص به داخل مخفیگاه خود است،که پس از رویت پلیس اقدام به فرار می کند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان بدره ادامه داد: پس از تعقیب و گریز، نهایتاً فرد مورد نظر دستگیر و یک دستگاه موتور سیکلت را که در یکی از شهرستان های همجوار سرقت شده بود از وی کشف کردند.

وی یادآور شد: باتوجه به اعتراف صریح متهم وتحقیقات صورت گرفته مشخص شد که متهم ،مالخر اموال سرقتی است و دراین زمینه با تشکیل پرونده قضائی به دادسرا معرفی شد و تلاش برای دستگیری سارقان در دستور کار قرار گرفت.

سرگرد شاهمرادی در پایان اضافه کرد:هنجار شکنان جامعه بایستی بدانند که پلیس با رصد اطلاعاتی و برخورد قاطع و سریع با جرایم ،تحت هیچ شرایطی امکان فعالیت انان رادر شهرستان بدره نخواهند داد.

انتهای پیام/ د

دستگیری سارق در بدره

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.