شرکت ۷۰ دانش آموز مستعد در طرح دوست علمی ریاضی

مدیر آموزش و پرورش بهبهان از شرکت 70 دانش آموز مستعد مدارس سمپاد بهبهان در طرح دوست علمی ریاضی خبر داد.

رسول عبدی پور،مدیر آموزش و پرورش بهبهان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگارانجوان از اهواز، گفت: طرح دوست علمی از طرح های بنیاد ملی نخبگان کشور بوده که با هدف کشف و شناسایی استعدادهای ذاتی و نهفته دانش آموزان مستعد برای تربیت و هدایت آنان جهت حضور در عرصه های مختلف علمی و فناورانه برگزار می شود.

وی با اشاره به لزوم توجه به سرمایه های انسانی برای دست یابی به توسعه پایدار، افزود: شناخت و حمایت از دانش آموزان برتر و نخبه به عنوان استعدادهای فکری و سرمایه های انسانی، آینده کشور را به سمت رشد و شکوفایی سوق می دهد.

مدیر آموزش و پرورش بهبهان عنوان کرد: شهرستان بهبهان با داشتن دانش آموزان مستعد، توانمند، خلاق و ایده پرداز یکی از شهرهای علمی استان خوزستان به شمار می آید.

عبدی پور بنیه علمی و خلاقیت محور دبیران را در ایجاد علاقمندی دانش آموزان در عرصه مهارت ورزی و کارآفرینی مهم برشمرد و بیان داشت: توانمندی دانشی و عملی دبیران بهبهانی به گونه ای است که با تشویق و ترغیب دانش آموزان مستعد برای شرکت در فعالیت های خلاقانه و نوآورانه، آنان را برای ورود به عرصه اشتغالزایی هدایت کرده و پرورش می دهند.

وی با اشاره به استقبال دانش آموزان مستعد از این طرح، یادآور شد: 70 دانش آموز برتر از مدارس سمپاد شهرستان بهبهان، دبیرستانهای استعداهای درخشان شهید ناصری و فرزانگان مهندس دادپور در طرح دوست علمی شرکت کردند.

مدیر آموزش و پرورش بهبهان در پایان با تقدیر از تلاش مدیران پژوهشراها گفت: طرح دوست علمی با محوریت ریاضیات کاربردی، با هماهنگی و برنامه ریزی پژوهسرای خوارزمی و به همت بنیاد نخبگان استان خوزستان برگزار شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.