معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان دشت آزادگان تاکید کرد غفلت از مقوله تربیتی و امور پرورشی در مدارس تبعات منفی در پی دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حسن حریزی، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان دشت آزادگان در کارگاه دانش افزایی مربیان و معاونان پرورشی گفت: امروزه مقوله تربیتی و امور پرورشی بی شک موضوع مهمی به شمار می رود و توجه نکردن به این امر تبعات منفی در پی خواهد داشت.

وی جدی گرفتن انجام فعالیت های پرورشی در مدارس را مهم و تاثیر گذار تلقی کرد و بیان داشت: نباید فضای مدارس خشک و بی روح باشند و تلاش همگان باید این باشد که محیطی مناسب و شاداب برای تحقق این امر مهم فراهم شود.

غفلت از مقوله تربیتی و امور پرورشی تبعات منفی دارد

حریزی بر لزوم تشکیل هئیت های مذهبی در مدارس تاکید و تصریح کرد: هر مدرسه باید یک هئیت داشته باشد تا بتوان از این طریق شاهد تاثیر مطلوب تربیتی باشیم.

در ادامه این کارگاه آموزشی جمال جلالی، کارشناس امور تربیتی آموزش و پرورش دشت آزادگان این کلام مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که فرمودند (آموزش بدون پرورش راه به جایی نخواهد برد، آموزش بدون پرورش، همان بلایی را سر جامعه خواهد آورد که امروز بعد از گذشت 100 سال، 150 سال یا بیش تر، جوامع غربی دارند آن را احساس می کنند ) را فصل الخطاب مسائل پرورشی دانست و اظهار داشت: با تقویت فعالیت های پرورشی باید پیروز میدان جنگ فرهنگی باشیم.

غفلت از مقوله تربیتی و امور پرورشی تبعات منفی دارد

وی در پایان ضمن اشاره به مسابقات فرهنگی و هنری، ثبت نام دانش آموزان در سامانه همگام موضوعی مهم دانست و  خواستار تمرکز دقیق روی این مسئله شد و بعضی مسائل مربوط به اردوها و جشنواره ها را ذکر نمود.

انتهای پیام/گ

لزوم توجه به مسائل تربیتی در مدارس

برچسب ها: آموزش و پرورش ، تربیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.