استاندار قزوین گفت: راه اندازی خانه احزاب به نفع دولت و احزاب است که به زودی افتتاح می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ عبدامحمد زاهدی استاندار قزوین در دیدار با اعضای شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان گفت: تشکیل اتاق فکر و خانه احزاب را به نفع دولت و احزاب می‌دانم و دفتر سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار نیز پیگیر این موضوع هست و به زودی افتتاح خواهد شد.

زاهدی با اشاره به توانمندی‌های جوانان برای به کارگیری در بخش مدیریتی، افزود: به دنبال این هستیم تا در انتصابات آتی از ظرفیت جوانان استفاده کنیم.

زاهدی افزود: اشتباه بزرگ جریان‌های مختلف سیاسی در این است که به کادر سازی نمی‌پردازند و اجازه ورود دیگران را به عرصه‌های مدیریتی نمی‌دهند در حالیکه به ناچار در آینده‌ای نزدیک این موضوع محقق خواهد شد.

استاندار با واکاوی دلایل ناکامی احزاب سیاسی در کشور، گفت: جامعه ایرانی هنوز درگیر سنت‌ها و باور‌های گذشته خود است و هنوز به زعم بخشی از جامعه تحزب مقابل تدین قرار دارد.

زاهدی افزود: جامعه ما از سوی دیگر دوران به سمت دموکراسی را طی می‌کند و باید احزاب با افزایش فعالیت‌های اجتماعی خود بسیاری از عقاید و دیدگاه‌های اجتماعی نادرست را تغییر دهند.

وی گفت: کار حزبی فقط برگزاری جلسات سیاسی نیست و لازم است که احزاب در همه عرصه‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی ورود پیدا کنند و تاثیرگذاری لازم را نیزداشته باشند که علیرغم تعدد احزاب در کشور، دارای تاثیرگذاری نیستند.

انتهای پیام/

دیدار استاندار قزوین با اعضای شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان

برچسب ها: احزاب ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار