استاندار قزوین در همایش سالانه سازمان‌های مردم نهاد بر لزوم تسهیل و تسریع در صدور مجوز این سازمان‌ها تاکید کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در پنجمین همایش سالانه سازمان‌های مردم نهاد با تاکید برتسهیل و تسریع در صدور مجوز سازمان‌های مردم نهاد گفت: اعضای سمن‌ها باید مطالبه گر باشند و ضرورت‌های جامعه را مطرح کنند، دولت هم باید حمایت کند تا این ظرفیت بخوبی مورد استفاده قرار گیرد.

زاهدی اضافه کرد: جمع سمن ها، رسانه‌ها و احزاب اگر به صورت گسترده عمل کنند دولت‌ها در جریان افکار عمومی قرار می‌گیرند و مشکلات حل می‌شود.

استاندار بیان کرد: در کشور برنامه‌های ۵ ساله چشم انداز، اسناد بالادستی و مطالعات زیادی داریم، قوانین زیادی در مجلس تصویب می‌شود، اما مرتبا هم دچار مشکل می‌شود.

راهدی اضافه کرد: اگر برای جوانان تصمیم می‌گیریم باید از جوانان هم استفاده کنیم برای اعتیاد از معتادان، برای حل مشکل نوجوانان از دانش آموزان نظر خواهی کنیم.

وی یادآور شد: انسان‌ها رفتار سیاسی امنیتی دارند باید همه موارد توجه شود تا نتیجه گیری درست باشد.

زاهدی بیان کرد: سازمان‌های مردم نهاد می‌توانند دولت را در مسیر حرکت به سوی مردم تحریک کنند و در تصمیم گیری و تصمیم سازی‌ها مشارکت کنند.

وی با بیان اینکه آموزش برای سمن‌ها جدی گرفته شود، گفت: سازمان‌های مردم نهاد باید حمایت شوند، اما وابسته به دولت نباشند و در بیان دیدگاه‌های خود استقلال داشته باشند.

انتهای پیام/

پنجمین همایش سالانه سازمان‌های مردم نهاد

 

 

 

 

 

برچسب ها: استانداری ، خانواده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار