اردوی تیم ملی فوتبال امید ایران برای حضور در رقابت‌های مقدماتی المپیک از ۲۴ آذر در کمپ تیم‌های ملی برگزار خواهد شد.

زمان بازگشت کرانچار به ایران مشخص شد/ تقابل با سوریه و اردن در دستور کار شاگردان مرد کرواتبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتبال امید ایران که خود را برای حضور در رقابت‌های مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ ژاپن آماده می‌کند، باید ۳ بازی تدارکاتی تا پیش از آغاز این مسابقات برگزار کند که حریفان شاگردان زلاتکو کرانچار، سوریه و اردن هستند.

طبق اعلام کادرفنی تیم ملی فوتبال امید ایران، اردوی شاگردان کرانچار ۲۴ آذرماه در کمپ تیم‌های ملی برگزار می‌شود و یوز‌های جوان، ۲۵ آذر راهی کیش خواهند شد تا آماده برگزاری ۲ بازی با سوریه شوند. دیدار ایران و سوریه ۲۷ و ۳۰ آذر (۱۸ و ۲۱ دسامبر) برگزار خواهد شد.

بازیکنان تیم ملی امید پس از برگزاری اردوی ۵ روزه در کیش، سپس راهی تهران خواهند شد و به امان (پایتخت اردن) می‌روند تا با تیم ملی این کشور یک بازی تدارکاتی برگزار کنند و آماده حضور در رقابت‌های مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ شوند.

همچنین زلاتکو کرانچار نیز که به دلیل برخی مشکلات در خارج از کشور حضور دارد، قرار است ۲۲ آذر به تهران بیاید تا در اردوی تیم ملی امید حضور یابد.

امید نورافکن و رضا شکاری نیز که ۲ لژیونر فوتبال امید کشورمان در روسیه هستند، به دلیل برگزاری بازی‌ها در فیفادی (روز بازی‌های ملی) و تعطیلات زمستانی به تهران می‌آیند تا در ۳ بازی تیم ملی شرکت کند.


بیشتر بخوانید:

رویارویی تیم ملی فوتبال امید با سوریه و اردن

استیلی: تیم ملی امید با اردن بازی می‌کند/ کرانچار مشکل خانوادگی دارد

استیلی: دیدار دوستانه ای با تیم ملی فوتبال امید عراق برگزار می کنیم


انتهای پیام/

تیم ملی فوتبال امید ایران 25 آذر به کیش می رود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار