مدیر اجرایی تیم ملی فوتبال امید از برگزاری 3 مسابقه تدارکاتی برای این تیم خبر داد.

رویارویی تیم ملی فوتبال امید با سوریه و اردنبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، بهزاد آزاد مدیر اجرایی تیم ملی فوتبال امید با اعلام این خبر ضمن تشریح برنامه های آماده سازی تیم ملی فوتبال امید اظهار کرد: طبق برنامه ای که پیش از این از سوی استیلی اعلام شد و به تایید سرمربی تیم کرانچار رسید اردوی تیم ملی فوتبال امید به منظور برگزاری 3 مسابقه تدارکاتی از روز 24 آذرماه با حضور 26 بازیکن در کمپ تیم های ملی فوتبال آغاز می شود.

اعضای تیم روزهای 24 و 25 اذر در تهران تمرین می کنند و سپس به جزیره کیش اعزام خواهند شد. تیم ملی فوتبال امید سوریه نیز که حریف تیم امید در این مقطع خواهد بود روز 25 آذر وارد کیش می شود. نخستین بازی تدارکاتی روز 27 آذر برگزار خواهد شد و روز 30 آذر دومین بازی را مقابل سوریه انجام می دهیم.
آزاد همچنین با اشاره به قطعی شدن بازی دوستانه تیم امید مقابل اردن گفت:با توجه به درخواست کرانچار به منظور برگزاری بازی های تدارکاتی مفید و موثر برای تیم امید پس از تقابل با تیم ملی عمان و دو بازی دوستانه برابر سوریه خوشبختانه بازی با اردن در خاک این کشور هم قطعی شد؛ بر این اساس پس از بازگشت از اردوی کیش تیم امید روز دوم دی ماه تهران را به مقصد اردن ترک خواهد کرد و در این کشور برابر تیم امید میزبان قرار می گیرد. خوشبختانه مذاکرات و مکاتبات دیگری هم در این راستا انجام شده که پس از قطعی شدن، برنامه بازی های تدارکاتی بعدی تیم امید را نیز اعلام خواهیم کرد و با حمایت های فدراسیون فوتبال شاهد انجام مسابقات تدارکاتی خوبی تا پیش از آغاز مسابقات مقدماتی قهرمانی زیر 23 سال آسیا خواهیم بود.
انتهای پیام/

برنامه آماده‌سازی تیم فوتبال امید برای رقابت های انتخابی المپیک مشخص شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار