رییس انجمن بیمارستان های خصوصی اصفهان گفت : وضعیت کمی بیمارستان های خصوصی در کلان شهرهای دیگر بسیار بهتر از اصفهان است و متاسفانه اصفهان تا استاندارد بین الملل فاصله دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سید امین ابن شهیدی رییس انجمن بیمارستان های خصوصی اصفهان گفت : وضعیت کمی بیمارستان های خصوصی در کلان شهرهای دیگر بسیار بهتر از اصفهان است و متاسفانه اصفهان تا استاندارد بین الملل فاصله دارد.

در نشست مطبوعاتی نمایندگان مراکز تشخیصی و درمانی بخش خصوصی گفت:در استان فارس از بعد از انقلاب تا کنون ۲۳ بیمارستان خصوصی ساخته شده اما متاسفانه در اصفهان فقط دو بیمارستان خصوصی ساخته شده است.

وی با اشاره به وضعیت نامساعد بازار کار در جامعه افزود:ما حدود هفت تا ده هزار نفر را در بخش خصوصی بیمارستان ها به کار گرفته ایم و در سال ۱۵۰ هزار نفر بیمار را پوشش می دهیم .

وی گفت :خوشبختانه دربیمارستان های های خصوصی بیشتر جراحی های تخصصی و فوق تخصصی با کیفیت عالی ارائه می شود و بیماری هایی از جمله سرطان ، بیماری قلبی، رادیو تراپی ،شیمی درمانی و ...بسیار موفق عمل کرده است
ابن شهیدی با اشاره به هدف تشکیل بیمارستای خصوصی گفت: بیمارستان های خصوصی به دنبال تجارت نیستند این درحالی است که با وجود افزایش قیمت های چند برابری برای تهیه وسال و تجهیزات بیمارستانی بودجه ما حدود ۵ درصد افزایش یافته است.

وی اذعان داشت : از جمله مشکلات بخش خصوصی بیمارستان ها می توان به عدم پرداخت به موقع بیمه ها که ( در استان اصفهان چند صد میلیارد است)، محاسبه مالیات ، و تامین وسایل پزشکی و مواد اولیه اشاره کرد. 

وی گفت : ما در بخش خصوصی حامیان مردم این شهر هستیم و عملا به دنبال تجارت نیستیم چراکه اندکی از هزینه ها فقط برای بیمارستان باقی میمانند.

ابن شهیدی با اشاره به عملکرد مطلوب پزشکان اصفهانی گفت : خوشبختانه میزان محکومیت پزشکی در استان به اندازه متوسط کشوری است
رییس انجمن بیمارستان های خصوصی درباره وضعیت داروخانه هاگفت: حدود ۲۴۰ ازمایشگاه خصوصی در استان وجود دارد که کیفیت بسیار خوبی را در اختیار مردم قرار می دهند
و تمام ازمایشگاه ها به صورت مدام کنترل کیفی های متعددی را انجام می دهند که این باعث افزایش کیفیت و صحت و دقت ازمایشگاه ها می شود.
وی با اشاره به مشکلات آزمایشگاه ها و گران شدن قیمت دستگاه ها و تجهیزات و قطعات و عدم پرداخت بیمه ها افزود: در حال حاضر بیمه ها حدود ۱۲ ماه بدهی به ازمایشگاه ها ی بخش خصوصی هستند.

 

انتهای پیام/س

وضعیت بیمارستان های خصوصی در اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.