عباس امینی زاده شهردار بندرعباس به عضویت کمیته فوتبال ساحلی فدراسیون فوتبال درآمد.

به گزارشگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال ، نشست مشترکی با حضور مهدی تاج ، پریا شهریاری و عباس امینی زاده عصر روزگذشته در دفتر رئیس فدراسیون برگزار شد.
پریا شهریاری رئیس کمیته فوتبال ساحلی در اینباره گفت : استان هرمزگان از ظرفیت بسیار خوبی در فوتبال ساحلی برخوردار است و در این استان به لحاظ سخت افزاری، داشتن تیم لیگ برتری و حتی دارا بودن بازیکن ملی پوش، حرکت همواره رو به جلوی خوبی صورت گرفته است.
پس از بررسی های صورت گرفته و پیرو نشست سه جانبه ای که روز گذشته با حضور رئیس فدراسیون ، امینی زاده و بنده در دفتر رئیس فدراسیون فوتبال برگزار کردیم ، ایشان به عنوان عضو کمیته فوتبال ساحلی مقرر شد همکاری همه جانبه ای را با فدراسیون داشته باشند.
این اطمینان وجود دارد که عضویت امینی زاده در کمیته فوتبال ساحلی باتوجه به اینکه وی ریاست شهرداری بندرعباس و هیئت فوتبال استان هرمزگان را برعهده دارد، می تواند به اجرایی شدن برنامه هایمان به خصوص در راستای برگزاری اردوهای تیم ملی فوتبال ساحلی کمک زیادی کند. به هرحال در فصول سرما دو پایگاه مهم در کشور داریم ، بوشهر که چندین سال است که به بهترین شکل با همکاری باشگاه پارس جنوبی پذیرای برنامه های کمیته فوتبال ساحلی بوده است و امید داریم از الان به بعد در استان هرمزگان و به طور خاص در بندرعباس و قشم نیز شاهد ادامه چنین رویه ای باشیم.
ضمن اینکه به دلیل استاندارد بودن ماسه در قشم مقرر شد ایشان تمام تلاش خود را در راستای تامین ماسه برای زمین ساحلی مرکز ملی فوتبال از آن استان به کار بگیرند.

انتهای پیام/

کمیته فوتبال ساحلی عضو جدید گرفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار