بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: پرسپولیس با حرفه‌ای گری توانست بازی را با نتیجه یک برصفر حفظ کند.

حدادی فر: پرسپولیس با حرفه ای گری نتیجه بازی را حفظ کرد/  به مسئله خداحافظی از فوتبال فکر می کنمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، قاسم حدادی فر بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن درباره شکست تیمش برابر پرسپولیس اظهار کرد: پرسپولیس با حرفه‌ای گری توانست بازی را با نتیجه یک بر صفر حفظ کند و به این تیم تبریک می‌گویم. پرسپولیس یک تیم واقعی است و در نهایت توانست امتیاز از این بازی بگیرد.

او درباره اینکه امروز روی نیمکت ذوب آهن بود، گفت: نظر سرمربی تیم بود که روی نیمکت باشم و باید از منصوریان بپرسید و من درباره این موضوع اطلاعی ندارم.

حدادی فر درباره اینکه داوری چطور بود و هر ۲ تیم اعتراض‌هایی به داوری داشتند، بیان کرد: من از بیرون زمین نگاه می‌کردم داوری خوب بود و یکی، ۲ صحنه بود که پرسپولیسی‌ها اعتراض داشتند و تیم ما هم اعتراض داشت، اما در مجموع قضاوت داور مناسب بود.

بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن در پایان درباره اینکه قصد خداحافظی از فوتبال دارد یا نه، تصریح کرد: هر چه به جلو می‌روم بیشتر به خداحافظی فکر می‌کنم و شاید این فصل یا فصل آینده این اتفاق رخ بدهد و لحظه مرگمان نزدیک است.


بیشتر بخوانید:

حواشی پیش از دیدار پرسپولیس و ذوب آهن

جذب ۳ بازیکن آزاد توسط پرسپولیس

ماجرای طارمی و پرسپولیس دوباره تکرار می‌شود/ خیریت‌های پی در پی!

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس لژیونر می‌شود


انتهای پیام/ 

اظهارات حدادی فر درباره بازی ذوب آهن و پرسپولیس 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار