مدیرکل دفتر توسعه خدمات بازرگانی سازمان توسعه تجارت ایران از آغاز بسته ویژه حمایت از صادرات غیرنفتی از ماه آینده خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،  فرهاد نوری مدیرکل دفتر توسعه خدمات بازرگانی سازمان توسعه تجارت ایران در مراسم تجلیل از صادر کنندگان برتر استان  گفت: بسته ویژه حمایت از صادرات غیرنفتی که از سوی معاون اول رئیس جمهور به دستگاه‌ها ابلاغ شده است، از ماه آینده اجرایی می شود.

 

وی گفت: قرار است در این بسته مشوق‌هایی برای صادرکنندگان در نظر گرفته شود که شامل حمایت از صادرکنندگان برای حضور در نمایشگاه‌‌های خارجی، کاهش نرخ تسهیلات بانکی، بازاریابی و تحقیقات بازار و فعالیت‌های ترویجی است.

 

نوری اظهارداشت: تمام تلاش مجموعه همکاران ما در سازمان توسعه تجارت حمایت از صادرکنندگان و کمک برای بهبود رشد اقتصادی کشور است.

 

رییس سازمان صنعت ،معدن و تجارت گلستان گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از 200 میلیون دلار کالا از استان صادر شده است که تا پایان امسال این رقم به 300 میلیون دلار خواهد رسید.

 

وی افزود: عمده‌ ترین اقلام صادراتی استان شامل پنیر، میله ‌گرد، پلی ‌استایلن، لوله ‌های فلزی، رب گوجه ‌فرنگی، نئوپان و دیگر اقلام بوده است.

 

وی در ادامه به افزایش سرمایه ‌گذاری در بخش صنعت و معدن استان اشاره کرد و افزود: سال گذشته میزان سرمایه‌ گذاری‌های جدید در بخش صنعت استان 135 میلیارد تومان بود که اکنون به 270 میلیارد تومان افزایش یافته است.

 

وی ادامه داد:همچنین با بهره‌ برداری از طرح‌های صنعتی و معدنی موجود تا پایان امسال، سرمایه ‌گذاری‌های جدید در این بخش به بیش از 500 میلیارد تومان می‌رسد.

انتهای پیام/ح

 

صادرات غیر نفتی مورد حمایت مسئولان

برچسب ها: صادرات ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.