ناصر الخاطر معاون دبیر کل کمیسیون عالی برگزاری مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از برگزاری مسابقات با ۳۲ تیم خبر داد.

مسئولان مسابقات جام جهانی 2022 از 48 تیمی شدن جام جهانی سر باز زدندبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سایت «الرایه»، ناصر الخاطر معاون دبیر کل کمیسیون عالی برگزاری مسابقات جام جهانی 2022 قطر در گفت و گو با تلویزیون ملی کشورش درباره با برگزاری مسابقات جهانی فوتبال گفت: استادیوم خلیفه که میزبان افتتاحیه مسابقات جام جهانی 2022 است در سه ماهه اول سال 2019 آماده خواهد شد و همچنین در تلاش خواهیم بود تا دیگر ورزشگاه های مسابقات را نیز در موعد مقرر آماده میزانی کنیم.

الخاطر ادامه داد: قرعه کشی جام جهانی 2022 در ماه مارس 2022 (اسفند 1400) برگزار خواهد شد و تیم ها همگروه های خود را خواهند شناخت.

 معاون دبیر کل کمیسیون عالی برگزاری مسابقات جام جهانی قطر همچنین درباره با برگزاری مسابقات با 48 تیم گفت: فیفا تا کنون مسابقات جام جهانی را با 32 تیم برگزار کرده است  می خواهد تا برای اولین بار در طول تاریخ جام جهانی 2022 را با 48 تیم برگزار کند اما باید بگوییم که این کار امکان دارد و میا نمی توانیم این موضوعی را که فیفا به ما تحمیل کرده است را قبول کنیم.

الخاطر بیان کرد: تمام برنامه ریزی های ما برای برگزاری مسابقات جام جهانی 2022 تنها با 32 تیم بوده است و برای ساخت ورزشگاه و زیر ساخت ها برنامه ریزی انجام داده ایم. امکانات ما به صورت کامل برای مسابقات 32 تیمی آماده است و در طول زمان نیز توانسته ایم طبق برنامه ارائه شده از سوی فیفا عمل کنیم.

او درباره با همکاری با سایر کشورها برای برگزاری مسابقات جام جهانی اظهار کرد: مکان ها  و فضا های بسیاری برای مسابقات جام جهانی 2022 قطر برای ما به وجود آمده بود اما نمی توانستیم با کیفیت بالا و قیمت ارزان به ساخت و ساز و آمادگی فضا برای برگزاری مسابقات بپردازیم.

الخاطر در پایان گفت: کشور قطر به دلیل میزبانی مسابقات جام جهانی 2022 آمادگی میزبانی از 50 میلیون مسافر و بازدید کننده را دارد و نزدیک به 60 هزار اتاق هتل برای رسانه ها و همچنین 165 هزار اتاق نیز برای مهمانان در نزدیکترین مکان برگزاری مسابقات در نظر گرفته شده است.


بیشتر بخوانید:

رئیس فدراسیون فوتبال قطر: مشارکت عربستان در جام جهانی ۲۰۲۲ منتفی است

افشاردوست: پتانسیل مشارکت در جام جهانی ۲۰۲۲ را داریم/ شاید رئیس فدراسیون قطر به کیش سفر کند

فدراسیون فوتبال ایران بحث مشارکت در برگزاری رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را رد کرد


انتهای پیام/

آخرین شرایط قطر برای میزبانی مسابقات جام جهانی 2022

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار