شیخ حمد بن خلیفه بن احمد آل ثانی گفت: عربستان سعودی در برگزاری جام جهانی قطر مشارکت نخواهد داشت و این موضوع به طور کامل منتفی است.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، شیخ حمد بن خلیفه بن احمد آل ثانی رئیس فدراسیون فوتبال قطر در پاسخ به سئوال اختصاصی ما مبنی بر مشارکت عربستان در برگزاری جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ گفت: پیش از این مطرح شده بود در صورتیکه جام جهانی با حضور ۴۸ تیم برگزار شود از کشور‌های همسایه در این راه کمک بگیریم، اما با برگزار شدن جام جهانی ۲۰۲۲ با حضور ۳۲ تیم نیازی به مشارکت در برگزاری وجود ندارد و قطر میزبانی را به تنهایی انجام خواهد داد.

او ادامه داد: جام جهانی قطر با حضور ۳۲ تیم برگزار می‌شود و قطر آمادگی کامل برای میزبانی از تیم‌های حاضر در جام جهانی را خواهد داشت و بحث مشارکت کشور‌های همسایه منتفی است.


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/

آخرین اخبار از حواشی برگزاری جام جهانی 2022

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
م.
۲۱:۳۸ ۱۱ آذر ۱۳۹۷
قطعاً توانایی اینکارو.دارید که بدون مشارکت کشورهای همسایه جام جهانی رو.برگزار کنید چون ازلحاظ زیرساخت ها و امکانات واقعاً قطر کمبودی نداره؟ولی خُب میتونن برای اسکان و زمین تمرین تیمهای حاضر درمسابقات با کشورهای همسایه همکاری کوچیکی داشته باشن.
آخرین اخبار